اخبار ویژه جشنواره چهل‌‌ویکم فیلم‌ فجر؛

بغض محمد خزاعی در مراسم اختتامیه جشنواره فجر ترکید!

۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۲۱:۳۶:۵۲
کد خبر: ۱۴۳۵۴۷۱
بغض محمد خزاعی در مراسم اختتامیه جشنواره فجر ترکید!
اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به عنوان دومین سخنران چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی صحنه رفت و بیان کرد: بسیار مفتخرم در روز ملی جمهوری اسلامی ایران و آغاز سال جدید سینمایی کشور در مراسم اختتامیه جشنواره‌ چهل‌ویکم فجر در خدمت شما هستم. امسال به لطف خدا، اهالی رسانه، بعضی سینماگران جمهوری اسلامی ایران و هنرمندان کشورهای مختلف و منطقه‌ای جشنواره امسال با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

وی ادامه داد: خداراشاکرم که توفیق خدمت به چنین مردمی را به من اعطا کرد. حضور نیروهای جدید، جوان، خلاق، نگاه جدی به شهرستان‌ها که همه سینمای ایران، تهران نیست، مشکلات مردم سراسر ایران و حضور فعال بانوان سینماگر و از همه مهمتر مضامینی با نشاط بود، از جمله اتفاقات خوب امسال بود.

رییس سازمان سینمایی یادآور شد: ما در حوزه خارجی میزبان بالغ بر 100 میهمان خارجی هستیم که بیانگر این است که سینمای ایران مورد توجه آنان است. امروز من در جشنواره‌ای حضور پیدا کردم که بوی انقلاب می‌دهد و سالیان سال به عنوان فیلم ساز، تهیه‌کننده در جشنواره بودم و هر سال نگران برگزاری آن بودم اما امسال من هیچ نگرانی ندارم.

خزاعی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز من دست تک تک مردم را می بوسم که در راهپیمایی شرکت کردند و در سالن‌های نمایش حضور داشتند. او با بغض اعلام کرد مردم ما بعد از چهار ماه تبلیغات در راهپیمایی شرکت کردند.

این‌ سخنان خزاعی با تشویق پرشور حضار همراه شد.

سپس تصاویری از درگذشتگان سینمای ایران پخش شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز