مروری بر جشنواره چهل‌ویکم فیلم فجر؛

بازیگر فیلم «شماره ۱۰»: همه پرشور و آگاهانه جلوی دوربین رفتند

۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۰۶:۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۳۶۰۳۲
بازیگر فیلم «شماره ۱۰»: همه پرشور و آگاهانه جلوی دوربین رفتند
احمد کاوری بازیگر فیلم «شماره 10» می‌گوید: در فیلم قبلی آقای زرگرنژاد هم بودم و نمی‌خواستم این نقش را تکرار کنم اما در نهایت سعی کردیم به گونه ای جلو برویم که تکراری نباشد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ احمد کاوری بازیگر فیلم «شماره 10» با اشاره به شرایط سخت پیدا کردن بازیگر توضیح داد: من قصد نداشتم خودم بازی کنم به خاطر ارتباطی که با بچه ها داشتم انتخاب بازیگر فیلم بر عهده‌ام بود. من در فیلم قبلی آقای زرگرنژاد هم بودم و نمی‌خواستم این نقش را تکرار کنم اما در نهایت سعی کردیم به گونه ای جلو برویم که تکراری نباشد و از سابقه ذهنی مخاطب دور شود. ایده قطع دست مثلا از جمله این موارد بود.

کاوری در پاسخ به نقدی که بازیگران را نچسب اعلام کرده بود، اظهار کرد: اینکه می‌گویند بازیگرها درجایی نچسب بودند را من نمی فهمم. مثلا باید چه عکس العملی می داشتند یا نمی داشتند. ولی من اولین بار که روی پرده دیدم چیزی به عنوان بد بودن ندیدم شاید در جایی سلیقه من نبوده است اما بد نبود همه پرشور و آگاهانه جلوی دوربین رفتند. حتما هیچ کس کامل نیست ولی دلیلی بر بد بودن نیست.

وی درباره انتخاب مهدی زمین پرداز اظهار کرد: زمین پرداز تا وقتی این نقش را نفهمید پای کار نیامد. بارها با او قرار گذاشتیم فیلمنامه را خواند. زرگرنژاد فیلمنامه را اجرایی می‌نویسد. زمین پرداز هم اگر نقش را نمی‌فهمید بعید می‌دانم اصلا وارد این کار می شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز