حضور «کمال تبریزی»، «همایون اسعدیان» و «امیرشهاب رضویان» در اردوی فیلمسازی مشهد

۱۴۰۱/۱۱/۲۹ - ۱۷:۴۴:۲۲
کد خبر: ۱۴۳۸۰۹۳
حضور «کمال تبریزی»، «همایون اسعدیان» و «امیرشهاب رضویان» در اردوی فیلمسازی مشهد
به گفته مدیر انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد، در چهارمین اردوی فیلمسازی کشور در مشهد از «کمال تبریزی»، «همایون اسعدیان» و «امیرشهاب رضویان» به عنوان اساتید این اردو، دعوت به عمل آمده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ چهارمین دوره اردوی فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان کشور، از ۲۸ بهمن ماه در مشهد آغاز شده و تا ۶ اسفندماه نیز ادامه دارد. این اردو با همکاری انجمن سینمای جوان ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شده است که با هدف کوتاه کردن فاصله آموزش هنرجویان تا تولید و در سه ژانر «فانتزی»، «کمدی» و «ملودرام» طراحی شده است.

«سید وحید سید حسینی» مدیر انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد درباره برگزاری این اردو می گوید: برای برگزاری چهارمین اردوی فیلمسازی کشور، از اساتید برجسته و ویژه ای دعوت به عمل آمده است. به گونه ای که «کمال تبریزی» در موضوع فیلمسازی کمدی، «همایون اسعدیان» در موضوع فیلمسازی ملودرام و «امیرشهاب رضویان» در موضوع فیلمسازی فانتزی در این اردو حضور دارند.

وی می افزاید: بر اساس توافقات صورت گرفته برای برگزاری این اردو، قرار بر آن است که تولیداتی که در مشهد قرار است صورت بگیرد، رنگ و بویی از بوم مشهد داشته باشد و سه فیلم با همین فضا تولید شود. اعضای حاضر در اردو، طرح ها و ایده هایی را در حضور اساتید مطرح کردند و طی ۲ روز آینده، قرار است از بین آنها، فیلمنامه یک طرح تکمیل شود.

حسینی درباره اقدامات انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد نیز می گوید: همواره تلاش کرده ایم انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد نیز همچنان جایگاه ویژه خود را در سطح کشور داشته باشد. ما توانسته ایم در مشهد، دوره های فیلمسازی و دوره های تک درس خوبی برگزار کنیم. علاوه بر این طی مدت اخیر، دوستان شهرداری و موسسه فرهنگی شهرآرا به گونه ای به ما کمک کرده اند و پس از چندین سال، نقش این کمک ها را در برگزاری اردو و کلاس های آموزشی و پاتوق ها و جشنواره ها حس می کنیم و این، اتفاق خوبی است که در این مدت رقم خورده است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز