شب به یاد ماندنی مصطفی راغب در دومین روز جشنواره موسیقی فجر

۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۴۳۸۳۹۱
شب به یاد ماندنی مصطفی راغب در دومین روز جشنواره موسیقی فجر
مصطفی راغب با هنرنمایی گروه نوازندگان خود، شبی به یاد ماندنی در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر رقم زد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛  مصطفی راغب شامگاه شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ آخرین اجرای روز دوم بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه برد.

راغب با خوانندگی «آواز زندگی» اجرای خود را افتتاح کرد و پس از خوشامدگویی به طرفدارانش و تبریک فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر اسلام(ص) «شالَت» را اجرا کرد.

«همینه عشق» و «تو را که دیدم» راغب با استقبال افراد حاضر در سالن مواجه شد و آنها با روشن کردن چراغ تلفن‌های همراه خود این قطعه را همراه با خواننده پاپ هم‌خوانی کردند.

«نرو»، «صدای باران»، «بی هوا»، دیوانگی»، «پیچک»، «دوستت دارم» و «شب» و همچنین «بیچاره فرهاد» از دیگر قطعاتی بودند که مصطفی راغب شامگاه شنبه در سالن میلاد اجرا کرد.

مصطفی راغب همچنین تصنیف‌های «بگذار سر به سینه‌ی من»، «پروانه شو»، «موی سپید»، «پادشه خوبان» و «مرغ سحر» را خوانندگی کرد‌.

هنرنمایی نوازنده ساز قارون در اجرای قطعه «شهزاده رویا» و همچنین هنرنمایی نوازنده تار در اجرای قطعه «ساغی غم فردای حریفان چه خوری» از دیگر لحظاتی بود که با تشویق افراد حاضر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی را به همراه داشت.

نوید اسکندر (پیانو)، آرش ناصرالمعمار (ویولن)، امیر سام آقایی (ویولن)، مهرداد صدقی (ویولن)، غزل راکی (ویولنسل)، حسام علوی (گیتار)، مسعود مبینی (گیتار)، حسن ملکی (گیتار)، آشور مرادیان(درامز)، امین قاسمی فیروزآبادی (پرکاشن)، ارسلان مشروطه (تمبک و ضرب)، امیر احدی(تار) و آیلار زرپرور (قانون) اعضای گروه نوازندگان اجرای «مصطفی راغب» را تشکیل دادند.

اجرای مصطفی راغب در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

اجرای مصطفی راغب در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

انتهای پیام//

نظر شما