حضور وزیر ارشاد در هفدهمین نشست پاسخگویی وزرا به تماس‌های مردمی

۱۴۰۱/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۴:۴۵
کد خبر: ۱۴۳۸۶۸۹
حضور وزیر ارشاد در هفدهمین نشست پاسخگویی وزرا به تماس‌های مردمی
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پاسخگوی دغدغه‌ها و پرسش‌های مردمی بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز یکشنبه در هفدهمین نشست پاسخگویی وزرا، معاونان و مدیران دولتی به تماس‌های مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت و پاسخگوی پرسش‌ها و دغدغه‌های مطرح شده تماس‌های مردمی بود.

در راستای رویکرد مردمی دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور، وزرا، معاونان و اعضای کابینه موظف شدند در روزهای مشخصی از هفته پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم باشند و بر همین اساس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز سی‌ام بهمن‌ماه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به تماس‌های مردمی پاسخ داد.

پیش از این وزرای کار، ارتباطات، دادگستری، بهداشت، کشاورزی، آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی، علوم و معاونان پارلمانی، امور زنان و خانواده، علمی و فناوری، حقوقی رئیس‌جمهور و رؤسای سازمان حفاظت از محیط زیست، امور اداری و استخدامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان انرژی اتمی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز