حضور بیش از ۱۰ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه «مادر، نوزاد و کودک»

۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۹:۳۵
کد خبر: ۱۴۴۰۱۴۴
حضور بیش از ۱۰ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه «مادر، نوزاد و کودک»
نخستین روز از نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مسئول ارزیابی فناوری سلامت وزارت بهداشت با حضور در نخستین روز از نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» کیفیت این نمایشگاه را با توجه به لحاظ‌کردن موضوع آموزش در فضای نمایشگاهی، مثبت ارزیابی کرد.

این رویداد، شهناز سیدی، تصریح کرد: شرکت‌هایی که درباره‌ی غربالگری بارداری کار می‌کردند فعالیت‌شان در این نمایشگاه قابل تأمل است. به‌ویژه که این شرکت‌ها از اعزام افرادی به درِ منازل برای تهیه نمونه‌ها به منظور غربالگری بارداری خبر می‌دادند. همچنین حضور بانک خون بند ناف، فرصتی مغتنم برای افزایش آگاهی خانواده‌ها نسبت به‌ این موضوعِ مهم است.

وی تاکید کرد: در مجموع به‌نظر من این نمایشگاه با توجه به فضایی که برای موضوع آگاهی‌رسانی به خانواده‌ها ایجاد کرده، قابل تأمل است و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه موید آینده خوبی برای آن است. چنانکه تنها از طریق ما ده شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.

سیدی در همین حال گفت: من فکر می‌کنم تولیدکنندگان ما، در مبحث اسباب‌بازی باید توجه بیشتری به موضوع آموزش داشته باشند و تنها به جنبه سرگرمی آن بسنده نکنند. متاسفانه اسباب‌بازی‌های مرتبط با فضای مجازی متناسب با سن و سال بچه‌ها و مخاطبان آن‌ها طراحی و تنظیم نشده‌ است. باید محتوا و پیام این بازی‌ها کاملاً با فکر و اندیشه توام شود. به هر حال این صنعت به حمایت جدی نیاز دارد و برپایی این نمایشگاه می‌تواند راهگشای خوبی برای رسیدن به این منظور باشد.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «مادر، نوزاد و کودک» از سوی شرکت میلاد نور به عنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت و با نظارت شورای نظارت بر اسباب‌بازی از روز سوم اسفند 1401 به صورت حضوری در سالن‌های 5 و 6 نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شد و تا پنجم اسفند از ساعت 8 تا 16 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

نظر شما