موضوع بازگشت «دورهمی» و «خندوانه» جدی تر شد

۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۸:۴۵
کد خبر: ۱۴۴۱۲۲۵
موضوع بازگشت «دورهمی» و «خندوانه» جدی تر شد
این روزها تلویزیون دوباره تیکه‌هایی از «خندوانه» و «دورهمی» را در دستور پخش خود قرار داده، گویی قرار است دوباره مهران مدیری و رامبد جوان به آنتن برگردند.

به گزارش گروه روی خط خبر برنا؛ این روزها «خندوانه» و «دورهمی» به صورت بازپخش به آنتن برگشته‌اند. 

برنامه‌هایی که با شائبه‌های مجازی سناریویی طراحی شد مهران مدیری به دوبی رفته تا علی کریمی را به قلاب بیندازد. یا توئیت‌های مختلفی به نام هنرمندان شناخته شده‌ای منتشر شد که آنها را از سکوت خارج کند تا موضعی از خودشان نشان بدهند. 

جالب است خیلی از این هنرمندان به کنایه و یا مستقیم پرده از این واقعیت برداشتند که توهین‌ها و هجمه‌هایی می‌شود تا آنها را به میدان رسانه‌ای بیاورد تا به له یا علیه واکنشی از خودشان داشته باشند. در حالی که بسیاری دوست دارند صحنه به طور کامل ببینند و بعد قضاوت کنند. 

اما در برخی از اوقات، این فشارها باعث شده تا این چهره‌های شناخته شده شتاب‌زده به میدان بیایند. 

این اتفاق به همین‌جا ختم نمی‌شود و این قصه پرده دیگری هم دارد که از زمانِ پایان «عصرجدید» کلید خورده است. جایی که نوشتند احسان علیخانی دیگر در تلویزیون کار نخواهد کرد. یا این روزها با مهاجرتِ او حواشی دیگری ایجاد کردند و او ترجیح داد واکنش نشان دهد و این فضاسازی دروغین را تکذیب کند. 

البته علیخانی در قسمت فینال «عصرجدید» اعلام کرد که این خداحافظی‌ها واقعیت ندارد و مثل همیشه به این نکته اشاره کرد که: تلویزیون خانه من است و دنبال قهرمان بازی خاصی نیستم. امیدوارم شرایط مناسب فراهم شود که بتوانیم کار خوب و بزرگی انجام دهیم. سه گانه «عصرجدید» ساخته و قرار باشد فصل جدید آن ساخته شود باید خیلی باشکوه‌تر و با رشته‌های متنوع‌تر اتفاق خوبی را رقم بزنیم. ان‌شاءالله سرموقعش اتفاق می‌افتد."

این اتفاق برای بسیاری از هنرمندان دیگر هم پیش آمد. حتی گمانه‌زنی‌هایی در فضای‌مجازی بر خداحافظی برخی از هنرمندان دیگر در سینما و تلویزیون هم اعلام کرده‌اند که منابع آگاه اعتقاد دارند این‌ها جزو برنامه کاری یکسری از کانال‌های ضدانقلاب و خبرسازی‌‌هایی آنهایی است که نمی‌خواهند تلویزیون این روزها برنامه خوب داشته باشد. 

حتی بعضاً به دنبال پروژه زیر سؤال بردن مرجعیت صداوسیما، دیده می‌شود نامِ چند مجری را می‌آورند که کف‌گیر صداوسیما به تهِ دیگ خورده و از این دست حرف‌هایی که مشخص است از کجا به اوج خودش می‌رسد. البته برخی هم در این میدان تلاش کردند یا از صحنه بیرون کردنِ چهره‌های شناخته شده، حیاتِ تلیوزیون را به ممات تبدیل کنند. 

هرچه هست پروژه حمله به چهره‌ها را خیلی وقت است آغاز کرده‌‌اند. نمونه بارز آن مهران مدیری که بعد از ویدئوی عذرخواهی‌اش مورد آماج هجمه‌های رسانه‌های ضدانقلاب و برخی خبرسازی‌ها قرار گرفت. یا سیدجواد رضویان که قرار بود با آیتم‌های طنز 90 شبی به تلویزیون برگردد هم با خبرسازی‌هایی به او هم توهین روا داشتند. 

رأفت اسلامی و عفو عمومی رهبر انقلاب تمامِ‌ این فضایِ دروغین رسانه‌های معاند را شکست. بازگشت «خندوانه» و «دورهمی» به صورت بازپخش، این نوید را به مخاطب می‌دهد در کنار طراحی برندهای جدید، سرمایه‌های قدیمی که مردم با آنها حال‌شان خوب شود را شبکه نسیم در دستور کار خودش قرار داده تا مردم از این برنامه‌ها هم محروم نشوند. 

اگرچه خبر می‌رسد که برندهای جدیدی به این شبکه آمده‌اند و قرار است اتفاقات جذابی در ایام نوروز رقم بخورد. 

شاید یکی از مصادیقِ آن بازگشت پژمان بازغی و سری جدید «کودک‌شو» به آنتن شبکه نسیم باشد که شروعِ آن در ایام نیمه شعبان و به صورت خاص در ایام نوروز باشد. 

از شواهد این‌طور پیداست که پخش قسمت‌های جدید «دورهمی» در ادامه رقم بخورد و فصل جدید «خندوانه» هم برای سال آینده آماده شود. 

باید دید آیا شرایط تولید این برنامه‌ها به چه صورت پیش خواهد رفت؟

بخش‌هایی از «خندوانه» با حضور استندآپ کمدین‌های دوره‌های قبل و همچنین بخش‌های دیگری از این مجموعه با حضور خود رامبد جوان یا عروسک جناب خان پخش می‌شود. «دورهمی» مهران مدیری هم در کنار مجموعه‌های طنز «دست‌انداز» و «دست به نقد» و مجموعه «قلقلک» روی آنتن‌اند. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز