ثبت نام در جشنواره موسیقی امیرجاهد تمدید شد

۱۴۰۱/۱۲/۰۹ - ۱۲:۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۴۴۲۵۹۷
ثبت نام در جشنواره موسیقی امیرجاهد تمدید شد
ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره سراسری موسیقی «امیر جاهد» تا ۲۵ اسفند ماه تمدید شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مهدی مساح بیدگلی، دبیر جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد از تمدید این رویداد تا ۲۵ اسفندماه در بخش های دونوازی، گروه نوازی و پژوهش خبر داد.

مهدی مساح بیدگلی با اعلام تمدید ثبت نام ده روزه این رویداد گفت: پنجمین دوره جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد در شرایطی شروع می شود که به دلیل اتهابات اخیر در کشور هنوز اجراهای دوره چهارم برگزارنشده است.

به دلیل اتفاقات اخیر و بنا به درخواست شرکت کنندگان، تمامی اجراهای دوره چهارم به سال آینده یعنی سال ۱۴۰۲ موکول شده و قرار است اجراهای دوره چهارم و پنجم به صورت همزمان در تابستان سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

دبیر جشنواره سراسری امیر جاهد گفت: تلاش می کنیم نتایج اولیه پنجمین دوره این جشنواره در اردیبهشت ماه سال آینده اعلام شود و کلیه اجراها در تابستان در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

 دردوره پنجم این رویداد محدودیتی برای اجرای سازهای مختلف نیست و متقاضیان ابتدا باید آیین نامه جشنواره را به دقت مطالعه کنند و تمام مدارک را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

علاقمندان به حضور در جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام به آدرس www.moeenjahed.ir  مراجعه نمایند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز