انتصاب مجتبی دانشور به مدیریت اداره نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۳:۱۶
کد خبر: ۱۴۴۴۷۶۱
انتصاب مجتبی دانشور به مدیریت اداره نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون
مجتبی دانشور سرپرست مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حکم جدید مدیرعامل کانون به عنوان مدیر این مجموعه منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مجتبی دانشور سرپرست مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حکم جدید مدیرعامل کانون به عنوان مدیر این مجموعه منصوب شد.

وی ۲۱ دی ۱۴۰۱ با حکم حامد علامتی، سرپرستی و اکنون با حکم دیگری مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون را برعهده می‌گیرد.

مدیرعامل کانون در این حکم با توجه به تجربه‌ها و شایستگی‌های مدیر جدید بر این موضوع تاکید کرده است که تولید و توزیع محصولات فرهنگی دو مقوله به‌هم پیوسته در فرآیند تولید موثر به‌حساب می‌آیند و نقش حوزه نظارت بر چاپ و توزیع محصولات فرهنگی از اهمیت ویژه و متمایزی برخوردار است.

علامتی به همین دلیل یادآور شده است: توجه به نیازهای متنوع جامعه هدف کانون در عین توجه به صرفه و صلاح آن و رعایت شفافیت فرآیندی اقدام‌ها و توجه به مقوله توزیع تولیدات در بستر مجازی از الزامات فعالیت‌های آن مجموعه خواهد بود.وی در این حکم آورده است: در این رهگذر کیفیت محصولات فرهنگی به‌ویژه در گستره مخاطبان کودک و نوجوان موضوعی است که با نگاه اثربخشی به فرآیند تولید تا عرضه محصولات به حساب می‌آید و دربرگیرنده تناسب موضوعی محتوا و شکل محصولات است.

مجتبی دانشور پیش از این در کارنامه کاری خود علاوه بر سوابق مدیریتی در کانون مانند مدیرکلی روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیریت مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری، مسئولیت‌هایی در شهرداری تهران مانند مدیرعاملی شرکت پیام رسا و مدیرکلی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران را برعهده داشت.

انتهای پیام/

نظر شما