حضور شهاب حسینی و رامبد جوان در منزل شهید عجمیان، انسانی و همدلانه بود

۱۴۰۱/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۷:۳۱
کد خبر: ۱۴۴۶۰۸۹
حضور شهاب حسینی و رامبد جوان در منزل شهید عجمیان، انسانی و همدلانه بود
شهاب حسینی و رامبد جوان در منزل شهید عجمیان از شهدای امنیت، یک حرکت انسانی و همدلانه بود که در کمال تاسف مورد سواستفاده و یا تحلیل نادرست و شتاب‌زده قرار گرفته است.

به گزارش گروه روی خط رسانه برنا؛ شهاب حسینی و رامبد جوان دو چهره پرطرفدار سینما و تلویزیون چندی پیش در منزل شهید عجمیان از شهدای امنیت حضور یافتند تا به نمایندگی از مردم، از خانواده این شهید دلجویی کنند. حضوری که به خودی خود ارزشمند است اما همین حضور قابل تامل در روزهای اخیر دستاویز حملاتی به این دو هنرمند از گروه‌های مختلف شده است که واکنش توضیحی یکی از آنها را هم در پی داشته است.
پدر شهید در این باره گفته است: [وقتی این دو بازیگر تصمیم گرفتند برای گرفتن رضایت به خانه ما بیایند، من و مادر روح الله نبودیم. دو برادر دیگر روح الله میزبان آنها می‌شوند و تنها به احترام اینکه آنها مهمان هستند، قبول می‌کنند صحبت‌هایشان را بشنوند.

نفس این دیدار معاشرت و همدلی و آرام‌سازی ذهنیت این خانواده بوده و اصراری درباره بخشش خانواده شهیدعجمیان صورت نگرفته است.
این در حالی است که در کمال تعجب و تاسف، گروه‌هایی به کار انسانی این دو بازیگر حمله کرده‌اند و مسائلی را مطرح کرده‌اند که کذب است.
انتظار می‌رود در شرایطی که فضای رسانه‌ای غیررسمی و شیطنت‌آمیز غالب، سعی در حاشیه‌سازی دارد، حداقل رسانه‌های داخل، اصل را در نظر بگیرند و جای تحلیل‌های شتاب‌زده مدافع اخلاق و حرمت‌گذاری باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز