عرضه رایگان سریال محبوب کره‌ای با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۲:۵۳
کد خبر: ۱۴۵۴۳۲۱
عرضه رایگان سریال محبوب کره‌ای با دوبله اختصاصی در فیلم‌نت
پلتفرم فیلم‌نت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402، سریال کره‌ای «افتخار» را به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ پلتفرم فیلم‌نت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402 مجموعه‌ای از آثار نمایشی ایرانی و خارجی را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. یکی از این آثار، از جمله مجموعه‌های موفق تلویزیونی ساخت کره جنوبی است.

سریال «افتخار» محصول سال 2022 است و داستان زنی به نام دونگ یون را روایت می‌کند که با فکر انتقام از کسانی که او را در دوران دبیرستان مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند، زندگی می‌کند.

سونگ هه-کیو، لی دو هیون، جی یون لیم، آریا سونگ و یوم هی ران از جمله بازیگرانی هستند که در «افتخار» ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «افتخار» با استقبال خوب منتقدان و کاربران اینترنتی روبه‌رو شده است. امتیاز این سریال در وبسایت IMDB بر اساس 12 هزار رای، 8.1 از 10 است که امتیاز بالایی محسوب می‌شود. منتقدان هم برخی از ویژگی‌های «افتخار» از جمله کیفیت بازی‌ها، پیچ‌های غیرمنتظره داستانی و طیف گسترده لحن‌های داستانی (که از ترسناک تا ملودرام در نوسان است) را تحسین کرده‌اند.

سریال کره‌ای «افتخار» در شانزده قسمت در پلتفرم فیلم‌نت به صورت رایگان عرضه شده است. هشت قسمت اول این مجموعه با دوبله اختصاصی و هشت قسمت بعدی با زیرنویس فارسی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز