نخستین کنسرت خواننده برگزیده «عصر جدید» برگزار می‌شود

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۰۱:۰۶:۳۱
کد خبر: ۱۴۵۴۳۴۱
نخستین کنسرت خواننده برگزیده «عصر جدید» برگزار می‌شود
احسان یاسین خواننده برگزیده برنامه «عصر جدید» نخستین کنسرت رسمی خود را در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛  احسان یاسین در تاریخ ۱۶ و ۱۷ فروردین امسال در شرایطی نخستین کنسرت خود را اجرا خواهد کرد که پیش بینی یک اجرا با ارکستر بزرگ «ایستگاه» را نموده است.

این خواننده با شرکت در فصل سوم برنامه استعدادیابی «عصر جدید» و اجرای آثار معنوی و عرفانی که اغلب از ساخته‌های خودش بود توانست نظر مثبت داوران و بینندگان آن رقابت را جلب کند.

آثار احسان یاسین عمدتا به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی هستند. فعالیت یاسین محدود به این زبان‌ها نیست و در آثارش همکاری و همخوانی با هنرمندانی از کشورهای مختلف از جمله مصر، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، آلبانی، اندونزی نیز دیده می‌شود.

وی برای نخستین کنسرت رسمی خود در تالار وحدت کنداکتوری شامل اجرای آثاری از نخستین آلبومش «ماه من» را به همراه برخی آثار جدید پیش بینی کرده است.

این نخستین کنسرت در ماه مبارک رمضان است که تالار وحدت میزبان آن در سال ۱۴۰۲ خواهد بود و ارکستر بزرگ «ایستگاه» به سرپرستی مهدی نوروزی در این کنسرت به همراه احسان یاسین روی صحنه خواهد بود.

این ارکستر پیش تر با ستاره موسیقی جهان «ریچارد کلایدرمن» و بزرگانی از ایران همچون ناصر چشم آذر، حمید حامی، مهدی یغمایی روی صحنه رفته است.

انتهای پیام//

نظر شما