«یکی مثل ماه» ویژه‌برنامه رمضان رادیو جوان

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۲۳:۰۸:۱۶
کد خبر: ۱۴۵۴۳۹۹
«یکی مثل ماه» ویژه‌برنامه رمضان رادیو جوان
«یکی مثل ماه» ویژه برنامه مخاطب محور افطار‌های ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی اکرم زمانی و با اجرای حمید ترابیان از رادیو جوان پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «یکی مثل ماه» ویژه برنامه افطار‌های ماه مبارک رمضان از رادیو جوان است. این برنامه با افراد موفق در زمینه‌های مختلف که در کودکی پدر یا مادر خود را از دست داده اند و محدودیت‌ها سدی در راه رسیدن به اهدافشان نبوده و با تلاش و کوشش به موفقیت رسیده اند، گفتگو می‌کنند.

«یکی مثل ماه» برنامه‌ای مخاطب محور است که شنوندگان هر روز در مورد موضوع برنامه که از آموزه‌های دینی و اخلاقی انتخاب می‌شود نظرشان را بیان می‌کنند که علاوه بر دخیل شدن مخاطبان در این برنامه سعی شده قدمی برای فرهنگ سازی و یادآوری آموزه‌های اخلاقی به مخاطبین نیز برداشته شود.

یکی از بخش‌های برنامه آیتم پیچ خاطره است که هر شب به بررسی یکی از آثار مربوط به ماه رمضان در سال‌های گذشته که مردم با آن‌ها خاطره دارند می‌پردازد.

در بخش دیگری از این برنامه کارشناس برنامه «یکی مثل ماه» حجت الاسلام و المسلمین حافظی نسب هر بار با استناد به آیات قرآن، روایات و داستان‌های بزرگان اسلام، مطالب اخلاقی و عرفانی را متناسب با موضوع برنامه برای مخاطبان ارائه می کند.

همچنین در بخش‌های دیگری از این برنامه سعی شده است به نحوه روزه داری عامه مردم در مشاغل مختلف پرداخته شود و نحوه روزه‌داری یک بنا، نجار، کارمند و کارگر در ماه مبارک رمضان نشان داده شود.

مهدیه پهلوانی نیز به سراغ افراد با ملیت‌های مختلف خواهد رفت و با آن‌ها در مورد آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در کشور‌های مختلف و رفتار مردم آن کشور در این ماه گفتگو می کند.

«یکی مثل ماه» در ایام ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا اذان مغرب به تهیه کنندگی اکرم زمانی و با اجرای حمید ترابیان پخش می شود.

انتهای پیام//

نظر شما