فیلم «قاتلان ماه کامل» در جشنواره فیلم کن

۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۸:۴۴:۰۵
کد خبر: ۱۴۵۴۶۶۶
فیلم «قاتلان ماه کامل»  در جشنواره فیلم کن
اکران فیلم «قاتلان ماه کامل» آخرین ساخته مارتین اسکورسیزی در جشنواره کن رسماً اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ بنا بر اعلام رسمی جشنواره کن، مارتین اسکورسیزی فیلمساز مطرح امریکایی در اولین اکران جهانی جدیدترین فیلم بلند خود با نام «قاتلان ماه کامل» در این جشنواره حضور خواهد داشت. 

این رویداد پس از سال‌ها و بعد از حضور فیلم  «بعد از ساعات اداری» این فیلمساز در سال ۱۹۸۶ در بخش رقابت اصلی این جشنواره است.

این فیلم شنبه ۳۰ اردیبهشت در گرند تئاتر لومیر در شهر کن فرانسه نمایش داده می‌شود.

قاتلان ماه کامل بر اساس کتاب پرفروش دیوید گران و نوشته اریک راث و مارتین اسکورسیزی است و به قتل‌های اکلاهما در دههٔ ۱۹۲۰، به دنبال کشف نفت در زمین‌های قبیلهٔ سرخ‌پوستِ اوسیج‌ها می‌پردازد.

لئوناردو دی‌کاپریو تهیه‌کننده فیلم، در کنار رابرت دنیرو، جسی پلمونس، لیلی گلداستون، برندن فریزر، و جان لیسگو به ایفای نقش می‌پردازند.

مارتین اسکورسیزی در سال ۱۹۷۶ با فیلم راننده تاکسی جایزه نخل طلا را دریافت کرد و  ۱۰ سال پس از موفقیت راننده تاکسی، جایزه بهترین کارگردانی را برای فیلم « پس از ساعات اداری» از آن‌ خود کرد.

در سال ۱۹۹۸، او رئیس هیئت داوران بود که نخل طلایی را به کارگردان یونانی «تئو آنجلوپولوس» برای فیلم ابدیت و یک روز اهدا کرد.

او چهار سال بعد در کنار عباس کیارستمی، کارگردان ایرانی، ریاست هیئت داوران سینما و فیلم کوتاه این جشنواره را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز