«داستان زندگی بانوی طلبه را »در رادیو فرهنگ بشنوید

۱۴۰۲/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۴:۰۱
کد خبر: ۱۴۵۵۳۵۹
«داستان زندگی بانوی طلبه را »در رادیو فرهنگ بشنوید
رادیو فرهنگ در برنامه « کتاب هفته» از شنبه ۱۲ فروردین ماه خوانش کتاب «قله‌‌‌های سپید دوردست»، از تولیدات نشر شاهد، را آغاز کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر برنا؛ در کتاب هفته از شنوندگان رادیو فرهنگ  دعوت می شود تا داستان بانویی طلبه را که در  کتاب « قله‌‌‌های سپید دوردست»،نوشته «سمیرا اصلان پور» از تولیدات نشر شاهد، » روایت شده بشنوند.

در این برنامه« نگین خواجه نصیر» داستان زندگی و شهادت بانوی طلبه‌ی جوان «فهیمه سیاری»  را با زبانی ساده و صمیمی روایت می‌کند.

کتاب «قله‌‌‌های سپید دوردست»،نوشته سمیرا اصلان پور  از تولیدات نشر شاهد، ماجرای یک بانوی طلبه را روایت می‌کند که در دوران جنگ تحمیلی با وجود مخالفت‌های والدین و استادانش برای انجام امر تبلیغ، به کردستان می‌رود و در همان‌جا به شهادت می‌رسد.

«فهیمه سیاری»، دختر جوان زنجانی، یکی از زنان شهید دوران دفاع مقدس است که در این کتاب داستان زندگی او را می‌شنویم. او که با اوج‌گیری انقلاب اسلامی به صف اول مبارزان رژیم شاه پیوست، علوم حوزوی را در «مکتب توحید» شهر قم آموخت و با بروز ناامنی‌های غرب کشور در دوران جنگ تحمیلی، برای فعالیت‌های تبلیغی به شهر بانه در استان کردستان رفت. 

در این روایت داستانی، بخش‌هایی از خاطرات مادر، پدر، دوستان، خادم مسجد و همین‌طور دوست صمیمی دوران تحصیل وی در مکتب توحید نقل می‌شود. 

 «کتاب هفته » ساعت ۲۳:۳۰ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز  از رادیو فرهنگ پخش می شود و تا ۱۷ فروردین ماه نگین خواجه نصیر در این برنامه کتاب قله‌های سپید دوردست را می خواند.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز