چاپ پنجم شراره‌های خورشید در بازار کتاب

۱۴۰۲/۰۱/۲۳ - ۱۷:۳۹:۲۸
کد خبر: ۱۴۵۹۶۴۷
چاپ پنجم شراره‌های خورشید در بازار کتاب
شراره‌های خورشید ششمین اثر از گروه کتاب‌های حماسه ۲۷ اثر گل‌علی بابایی و حسین بهزاد است که چاپ پنجم آن منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شراره‌های خورشید ششمین اثر از گروه کتاب‌های حماسه ۲۷ اثر گل‌علی بابایی و حسین بهزاد است. این کتاب رویدادهای متنوعی از کارنامه عملیاتی لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) طی چهارماهه پایانی سال ۱۳۶۲ را دربرمی‌گیرد در این اثر حوادث و ماجراهای شگفت‌انگیزی از تاریخچه لشکر ۲۷ و واپسین ماه‌های حیات دنیوی فرمانده پرآوازه آن، شهید محمدابراهیم همت را خواهید خواند که عمده آن‌ها ازجمله مهم‌ترین ناگفته‌های دوران دفاع مقدس بوده که برای نخستین بار در قالب اثری مکتوب انتشار می‌یابد.

این یک اثر مستند تاریخی است و در ۹۵۰ صفحه و ۱۱ فصل روایت شده است، ده فصل محتوایی و یک فصل شامل اسناد و عکس‌هاست که بر اساس سیر تاریخی تنظیم شده‌اند. در انت‌ها نیز فهرست منابع که به بیش از ۱۵۰ رفرنس اشاره کرده، آورده شده است. یکی از دلایل متقن بودن این اثر نیز همان اسناد و تصاویر و فهرست منابع قوی است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

تابستان داغ و طولانی ۱۳۶۲ در شرایطی رو به پایان گذاشته بود که ایرانیان پس از تجربه نبردهای ناکامی همچون؛ والفجر مقدماتی و والفجر ۱ از تیرماه ۱۳۶۲ با عملیات کوهستانی والفجر ۲ و در پی آن والفجر ۳، بار دیگر زمام ابتکار عمل در میدان جنگ را در دست گرفته و در پاییز این سال درصدد آغاز عملیاتی سنگین در شرق استان سلیمانیه عراق بودند.

این کتاب شراره‌های خورشید توسط انتشارات ۲۷ بعثت و نشر صاعقه به چاپ رسیده است که چاپ پنجم آن با قیمت ۲۸۰ هزارتومان در بازار نشر عرضه شده است.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز