«نون خ» جدید پخش نمی شود!

۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ۱۱:۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۴۶۰۶۲۶
«نون خ» جدید پخش نمی شود!
سریال «نون.خ» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی پس از یک هفته غیبت به آنتن شبکه یک برمی‌گردد اما پخش جدیدی ندارد و خلاصه چهارده قسمت گذشته را روی آنتن خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ پخش این سریال از سه‌شنبه اول فروردین ماه آغاز شده و تا ۱۶ فروردین، ۱۴ قسمت از آن روی آنتن رفته است و امشب خلاصه های قبل را روی آنتن می برد.

«نون خ» که بیش از یک هفته به احترام شب‌های قدر روی آنتن نرفت، در غیبت خود هم از رکوردزنی در تلوبیون دست برنداشته و تاکنون بیش از ۷ میلیون و ۷۲۲ هزار بار در تلوبیون تماشا شده است.

تا چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۹ قسمت از «نون خ» روانه آنتن خواهد شد و دو قسمت پایانی نیز دوم و سوم اردیبهشت همزمان با عید فطر پخش می‌شود.

در فصل چهارم این سریال به موضوعاتی چون مشکلات پیری جمعیت، ضرورت کارآفرینی و افزایش جمعیت در فضایی کمدی پرداخته شده و علاوه بر بازیگران محبوب فصل‌های قبل، هومن حاج عبداللهی و بیژن بنفشه‌خواه نیز به فهرست بازیگران اضافه شده‌اند.

سعید آقاخانی، حمید رضا آذرنگ، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، مجید یاسر، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، صهبا شرافتی، امیر سهیلی، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، راضیه دهقان، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی، وریا امینى، اکرم یدی، مهرنوش طوسی، کاوان کاکایی، ابراهیم اسدى، شبنم عظیمى بازیگران سریال «نون. خ» هستند.

پیش از این «نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن نیز با استقبال روبرو شده است.

انتهای پیام//

نظر شما