روایتی از زندگی شهید مصطفی صدرزاده در «بچه زرنگ ۲»

۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۸:۴۶
کد خبر: ۱۴۶۰۸۷۴
روایتی از زندگی شهید مصطفی صدرزاده در «بچه زرنگ ۲»
دومین قسمت مجموعه «بچه زرنگ 2» به روایت زندگی شهید مدافع حرم، شهید مصطفی صدر زاده می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ قسمت دوم این مجموعه مستند داستانی به شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده (فرمانده ایرانی گردان عمار از لشکر مقتدر فاطمیون) اختصاص دارد که روایتگر زندگی، اعزام و شهادت این شهید بزرگوار خواهد بود. 

شهید مصطفی صدر زاده 19 شهریور 1365 در شهر شوشتر خوزستان و در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود. وی در سال 1392 برای دفاع از دین و حرم بی‌بی زینب(س) با نام جهادی «سید ابراهیم»، داوطلبانه به سوریه عزیمت کرد و به خاطر رشادت در جنگ با دشمنان دین، فرماندهی گردان عمار به او سپرده شد و جانشین تیپ فاطمیون گردید. سرانجام پس از چندین بار زخمی شدن در درگیری با داعش، ظهر روز تاسوعا مقارن با 1 آبان 1394 در عملیات محرم واقع در حومه حلب سوریه به آرزوی خود که شهادت در راه خدا بود، رسید و به دیدار معبود شتافت و در گلزار شهدای بهشت رضوان شهریار آرام گرفت. از این شهید بزرگوار دو فرزند به نامهای فاطمه و محمدعلی به یادگار مانده است.

مجموعه «بچه زرنگ 2» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند است که هر قسمت آن، کارگردان و نویسنده‌ای مستقل دارد. کارگردان این قسمت از مجموعه، هادی حاجتمند و نویسنده آن، عباس هادیان است.

دومین قسمت این مجموعه، شنبه 26 فروردین ساعت 21:10 روانه آنتن شبکه دو می‌شود و بازپخش آن روز بعد ساعات 00:40 بامداد، 9:15 صبح و 16:15 خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز