آخرین فیلم علی انصاریان اکران می‌شود

۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۷:۲۰
کد خبر: ۱۴۶۲۴۱۴
آخرین فیلم علی انصاریان اکران می‌شود
پوستر جدید فیلم سینمایی «قطع فوری» ساخته مریم بحرالعلومی در آستانه اکران رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فیلم سینمایی «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی از چهارشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه در سینما‌های منتخب گروه هنروتجربه اکران خواهد شد و پوستر جدید این فیلم با طراحی میدیا واثقی در آستانه اکران، رونمایی شد.

مریم بحرالعلومی پیش از این فیلم‌های تحسین شده «پاسیو» و «شهربانو» را ساخته است و جوایز متعددی از جشنواره‌های داخلی و خارجی از جمله سیمرغ بهترین کارگردان آسیایی جشنواره جهانی فیلم فجر و جایزه بهترین فیلمساز زن جشنواره داکا را دریافت کرده است.

فیلم سینمایی «قطع فوری» که تاکنون منتخب بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی داکا و برگزیده ششمین جشنواره زنان فیلمساز ترکیه بوده است، قصه‌ای عاشقانه از شبی کرونایی را روایت می‌کند که زمین لرزه‌ای پنج ریشتری، تهران را می‌لرزاند.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:

کار‌گردان و تهیه کننده: مریم بحرالعلومی، نویسندگان فیلمنامه: مریم بحرالعلومی و لیلا نیکزاد (براساس طرحی از مریم بحرالعلومی)، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاقدوست، مدیران صدابرداری: ارسلان کیان‌ارثی و اردلان کیان‌ارثی، طراحی و ترکیب صدا: محمود موسوی‌نژاد، آهنگساز: یوگنی گرینکو، تدوین: محمدحسین کشاورز و مریم بحرالعلومی، طراح چهره‌پردازی: مهدیه اعرابی، طراح صحنه: علی اسماعیلی، طراح لباس: مریم بحرالعلومی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: کتایون درخشان، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، دستیار دوم کارگردان: محمد منتظمی، اصلاح رنگ و نور: سامان مجدوفایی و آرش کاظم‌زاده، عکاس: علی یعقوبی، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا، مدیر تدارکات: بهمن صدیق، مجری طرح و جانشین تولید: علیرضا کیان‌ارثی، محصول: گروه فیلمسازی بحرفیلم.

فیلم‌های گروه سینمایی هنروتجربه، هر روز دو سانس ۱۶ و ۱۸ در سینما‌های منتخب این گروه در تهران اکران می‌شود و روز‌های چهارشنبه نیز در سینما‌های منتخب هنروتجربه در شهرستان‌های سراسر کشور روی پرده می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت‌های بلیت‌فروشی مراجعه کنند.

IMG_0986

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز