همکاری پلیس و رسانه ملی با هدف ارتقای آرامش مردم

۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۴۶۳۲۷۶
همکاری پلیس و رسانه ملی با هدف ارتقای آرامش مردم
رئیس رسانه ملی گفت: رسانه ملی و فرمانده انتظامی ارتباط مستقیم با بدنه جامعه دارند و همکاری، بین دو دستگاه به ویژه در حوزه فرهنگ بسیار زیاد است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ پیمان جبلی، رسانه ملی گفت: رسانه ملی و فرمانده انتظامی هر دو نهاد‌هایی هستند که ارتباط مستقیم با بدنه جامعه و مردم دارند و همکاری، تعامل و هم افزایی بین دو دستگاه به ویژه در حوزه فرهنگ بسیار زیاد است.

دکتر پیمان جبلی با اشاره به اینکه این جلسه فرصت خوبی برای مرور تجربه‌های مفید این دو نهاد در گذشته بود، گفت: در این دیدار نیز بر همکاری‌های جدید و حوزه‌های گسترده‌تر به ویژه در حوزه فرهنگ سازی و به خصوص در کاهش تصادفات جاده‌ای، توسعه فرهنگ حمل و نقل، رانندگی و آموزش به مردم برای مقابله با بزه، ناهنجاری‌ها در جامعه و موارد دیگر بحث و تبادل نظر شد. 

وی گفت: با توافقات خوب اولیه امیدواریم فصل جدید ماموریت فرماندهی انتظامی با دوره جدید تحول در سازمان صدا و سیما، مایه خیر و برکات فراوان برای مردم عزیزمان باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: رسانه ملی برای همکاری و هم افزایی با فرمانده انتظامی آمادگی خود را اعلام و از حوزه‌ها و همکاری‌های جدید به ویژه در کار‌های نمایشی در رسانه ملی استقبال می‌کند، تا با نمایش داستان‌های واقعی مردم با ماموریت‌ها و فداکاری‌های پلیس آشنا شوند.

دکتر جبلی گفت: صدا و سیما برای انجام ماموریت‌های جدید در حوزه اطلاع رسانی، خبر و حوزه‌های نمایشی و مستند سازی اعلام آمادگی کرده است و تلاش می‌کنیم این ماموریت‌ها به خوبی انجام شود.

وی افزود: موضوعات پلیسی در رسانه ملی به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین و جذاب‌ترین گونه‌های محتوایی است که با همکاری گسترده رسانه و پلیس در این زمینه، هم آنتن رسانه به خوبی تغذیه و هم به ماموریت‌های انتظامی کشور کمک خواهد شد.

همکاری پلیس و رسانه ملی در ارتقا آرامش مردم

فرمانده انتظامی کشور نیز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: همواره یکی از اولویت‌های پلیس و صدا و سیما توجه به دغدغه‌های مردم است و این موضوع در اولویت کاری این دو نهاد قرار دارد. 

سردار سرتیپ احمد رضا رادان افزود: اشتراکاتی بین نیروی انتظامی و صدا و سیما وجود دارد که یکی از این اشتراکات بحث دغدغه‌های مردم است که با اقدامات مناسب و به موقع این دو نهاد می‌توان به احساس امنیت بیشتر در مردم رسید.

وی گفت: در تلاشیم با همکاری و تعامل بیشتر بین پلیس و رسانه ملی، افق‌های جدید و موثر تری در این همکاری‌ها داشته باشیم. 

سردار رادان با اشاره به اینکه مردم مخاطبین اصلی پلیس و رسانه ملی هستند، گفت: در گفتگو‌های صورت گرفته در این جلسه بنا بر این شد با تولید برنامه‌هایی از جنس پرونده‌های واقعی و جذب بیشتر مخاطب به رفع دغدغه‌های مردم کمک بیشتری شود. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار در خصوص اینکه آیا با انتقاد رسانه ملی مشکلی دارید یا خیر؟، گفت: قطع به یقین خوشحال می‌شویم و این انتقاد‌ها را نقد سازنده و پویا می‌دانیم. این انتقادات با سوزاندن و خراب کردن متفاوت است، ما همواره از شما و مردم می‌خواهیم که مشکلات را در این زمینه گزارش کنند. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مردم، معتادان متجاهرند، افزود: از رسانه ملی می‌خواهیم با گرفتن گزارش و بیان مشکلات ما را یاری کنند تا بتوانیم به سازمان‌هایی که در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر مسئولند و کمتر توجه می‌کنند، گوشزد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز