دومین دوره نمایشگاه گروهی عکس «ه‍»

۱۴۰۲/۰۲/۳۰ - ۱۲:۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۴۷۵۳۳۸
دومین دوره نمایشگاه گروهی عکس «ه‍»
دومین دوره نمایشگاه گروهی عکس «ه‍» به همت کانون فرهنگی هنری تصویر فصل جمعه ۵ خرداد ماه در نگار خانه اندیشه افتتاح شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ دومین دوره نمایشگاه گروهی عکس «ه‍» به همت فرهنگسرای اندیشه و کانون فرهنگی و هنری تصویر فصل در نگارخانه اندیشه برگزار می‌شود. این نمایشگاه روز جمعه ۵ خرداد ماه از ساعت ۱۴:۰۰ در فرهنگسرای اندیشه افتتاح شده و پذیرای عموم مخاطبان خواهد بود.

این نمایشگاه به سرپرستی جواد علمی‌نیا و با هدف به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان کشور و حمایت از عکاسان تا ۱۱ خرداد ماه برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه گروهی عکس، ۳۰ هنرمند با ۶۰ اثر در سایز ۷۰×۵۰ در موضوعات اجتماعی، طبیعت و پرتره شرکت می‌کنند و آثارشان در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جواد علمی نیا مدیر کانون فرهنگی و هنری تصویر فصل در هجده سال گذشته بیش از ۱۸۶ نمایشگاه گروهی و انفرادی و بیش از ۴۹ جشنواره برگزار کرده است. وی متولد تهران و فارغ التحصیل عکاسی از دانشگاه فرهنگ و هنر ایران است و این بار با نمایشگاه گروهی عکس (ه‍) در فرهنگسرای اندیشه در نگار خانه اندیشه حضور دارد.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا  ۱۱ خرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۷ به نگار خانه اندیشه واقع در فرهنگسرای اندیشه تهران ،خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان،بوستان  شهید منفرد نیاکی نگار خانه اندیشه مراجعه کنند.‌

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز