رونمایی از هفته نامه فرهنگی، هنری و رسانه ای «دیداری نو»

۱۴۰۲/۰۳/۰۸ - ۲۳:۳۴:۴۳
کد خبر: ۱۴۷۹۶۲۳
رونمایی از هفته نامه فرهنگی، هنری و رسانه ای «دیداری نو»
هفته نامه فرهنگی، هنری و رسانه ای «دیداری نو»با حضور مدیران و اهالی کانون تهیه‌کنندگان رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مریم جلالی مدیر مسئول مجله دیداری نو در مراسم رونمایی از هفته نامه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیداری نو گفت:تولید محتوا و ثبت تجربیات باعث شد تا مجله دیداری نو به عنوان برونداد محتوایی کانون رسانه‌های دیداری تشکیل شود.

IMG-20230530-WA0001

وی افزود: روزگار امروز ما روزگار تولید محتواست و هرکسی که تولید کننده باشد می‌ماند و محتوای هر کسی که مصرف کننده باشد از قافله تولید روایت عقب می‌ماند، تمام تلاش دوستانمان در راه اندازی این مجله بر این بوده که تمام نقطه نظرات پیشکسوتان حوزه تهیه کنندگان که تجربه‌های عمیق دارند را به محتوای متنی صوتی و تصویری تبدیل کنند و از طرفی به جوان‌تر‌ها انگیزه بدهند.

سعید مقیسه رئیس ساترا گفت: صدا و سیما منزل همه شما بوده و هست و اگر بهانه‌ای برای آمدن باشد ما در ساترا در خدمت شما هستیم، تغییری که اخیرا در ساترا انجام شده است وما در یک سال گذاشته فقط با رسانه‌ها حرف می‌زدیم.

وی افزود: اگر فردی به ما مراجعه می‌کرد و می‌گفت من تهیه کننده، نویسنده و مدیرتولید هستم و طرح دارم می‌گفتیم که باید از طرق رسانه‌ای مرجعیت داشته باشید. در واقع ما در مجوز‌هایی که می‌دهیم سه مجوز اصلی می‌دهیم که یکی رسانه است.

مقیسه در خصوص رویکرد رصتا گفت: درحال حاضر مجمع رصتا بر رسانه‌ها ناظر است و در تلاش هستیم این به عوامل تولید تعمیم پیدا کند از جمله کانون‌های حرفه‌ای و کانون تهیه کنندگان و در این راستا می‌توانیم موارد مربوط به تایید صلاحیت‌ها را از کانون و کارشناسی‌های ویژه استفاده کنیم. حتی برگزاری جشنواره‌ها و رتبه بندی آثار را بتوانیم به عزیزان واگذار کنیم که صحبت‌های اولیه هم انجام شده و مابقی مراحل پیش خواهد رفت. 

در این مراسم از تهیه کنندگان قدیمی همچون عصمت شاکری، مجید قناد، علیرضا اسکندری، فتح الله حداد، فاطمه زهرا بازاری، محمدرضا رحمتیان و تهیه کنندگان جوان تقدیر شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما