«مرصع» سراغ موسیقی آیینی رفت

۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۶:۴۴
کد خبر: ۱۴۸۰۹۱۰
«مرصع» سراغ موسیقی آیینی رفت
برنامه «مرصع» در چهارمین قسمت و همزمان با دهه کرامت سراغ موسیقی آیینی رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «مرصع» مجله هنری شبکه چهار سیماست که با اجرای اسماعیل باستانی هر پنجشنبه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

این برنامه ضمن ارائه اخبار و رویدادهای هنری روز در فواصل مختلف با چهره‌ها و فعالان هنری گفت و گو می‌کند. گفت و گوهایی که هر یک در زمان‌بندی‌های کوتاه انجام می‌شود تا برنامه با سرعت و ریتم بالایی به تولید برسد.

چهارمین قسمت از این برنامه با موضوع موسیقی آیینی پنجشنبه 11 خرداد ساعت 19 از شبکه چهار پخش می شود. حسام الدین سراج و هوشنگ جاوید مهمان و کارشناس قسمت چهارم هستند که متناسب با موضوع برنامه از دغدغه ها و چالش های این روزهای موسیقی آیینی می گویند. 

«پرونده» از بخش‌های این برنامه است که در آن متناسب با وقایع هنری روز، پرونده یک مساله هنری باز و به آن پرداخته می‌شود. در بخش «گفت و گوهای ویژه» نیز با دعوت از کارشناسان، صاحب نظران و فعالان هنر در فضایی چالشی، به موضوع مورد نظر پرداخته می‌شود. همچنین متناسب با مناسبت‌ها و وقایع هنری روز، خبرنگار برنامه، به جشنواره‌ها، محافل تئاتر و موسیقی و موزه‌ها سر خواهد زد و ضمن اطلاع رسانی، به تحلیل و ارزیابی آنها نیز پرداخته خواهد شد.

برنامه «مرصع» به تهیه‌کنندگی فرزام محبی، سردبیری محمد بخشایش و کارگردانی کیانوش الطافی هر پنجشنبه روی آنتن می رود. 

این برنامه با اجرای اسماعیل باستانی و همراهی عطیه موذن در بخش میز خبر در گروه ادب و هنر شبکه چهار تولید می‌شود. بازپخش این برنامه جمعه‌ها ساعت ۱۲:۳۰ است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز