تصاویر جدید از هدیه تهرانی و سحر دولتشاهی در فیلم امام خمینی + عکس

۱۴۰۲/۰۳/۱۴ - ۲۱:۴۲:۴۳
کد خبر: ۱۴۸۱۸۶۹
تصاویر جدید از هدیه تهرانی و سحر دولتشاهی در فیلم امام خمینی + عکس
تازه ترین تصاویر فیلم سینمایی «فرزند صبح» به کارگردانی بهروز افخمی منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فیلم «فرزند صبح» بهروز افخمی قرار بود این روزها همزمان با رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی روی پرده سینماها برود ولی باز هم باید در انتظار فرصتی دیگر بماند تا شاید سرانجام به نمایش درآید. 

IMG_20230604_174110_156

فروردین ۱۳۸۳ بهروز افخمی ساخت داستان مقطعی از زندگی امام خمینی (ره) را با عنوان فرزند صبح» آغاز کرد که بعد هم نسخه‌ای از آن در سال ۱۳۸۹ در جشنواره فجر رونمایی شد؛ نسخه‌ای که مورد تایید افخمی نبود و بابت نمایش نسخه‌ای ناقص آنقدر ناراضی بود که گفت، «کاری می‌کنم همه بفهمند من «فرزند صبح» را نساخته‌ام» . اما در نهایت پس از کش‌وقوس‌های فراوان حدود دو سال قبل نسخه‌ای که مورد تایید این کارگردان باشد آماده شد و حتی نسخه‌ای از آن در جشنواره فیلم عمار رونمایی شد.

IMG_20230604_174110_133

با این حال نسخه نهایی فیلم «فرزند صبح» هنوز به اکران عمومی نرسیده و اگرچه به گفته خود افخمی خیلی از کسانی که باید فیلم را می‌دیدند در موقعیت‌ها و به بهانه‌های مختلف آن را تماشا کرده‌اند، اما اکران آن در سینما و برای تماشاگر عادی هم اهمیت خود را دارد. در این راستا قرار بود فیلم «فرزند صبح» که پخش آن را حوزه هنری برعهده دارد، همزمان با ۱۴ خرداد امسال به مدت محدودی در سینما اکران شود که مقدمات آن فراهم نشد.  

افخمی بیان کرد که احتمالا در مهرماه این فیلم روی پرده می‌رود.

IMG_20230604_174110_575

در فیلم «فرزند صبح» عبدالرضا اکبری نقش میانسالی روح‌الله خمینی، هدیه تهرانی (دایه)،  محمدرضا شریفی‌نیا (سیداحمد خمینی)، سحر دولتشاهی (مادر)، آتیلا پسیانی (پدر) را بازی کرده‌اند.

 انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز