فرصت ویژه و ارزان برای «زبان‌آموزی» کودکان در منزل

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۰۴:۵۱:۴۱
کد خبر: ۱۴۸۲۳۹۷
فرصت ویژه و ارزان برای «زبان‌آموزی» کودکان در منزل
«فیلیمومدرسه» امکان زبان‌آموزی را به صورت تخصصی برای ۵ تا ۱۵ ساله‌ها فراهم کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ همزمان با نزدیک شدن تابستان و رونق دوره‌های آموزشی در این فصل، «فیلیمومدرسه» علاوه بر تدریس دروس در پایه‌های مختلف، دوره‌هایی را برای آموزش تخصصی زبان به ۵ تا ۱۵ ساله‌ها تدارک دیده است. 

در این دوره‌ها فضایی فراهم شده تا بچه‌ها در هر نقطه از کشور و هر زمانی که امکان آن را داشتند، سر کلاس حاضر شوند و زبان دوم مورد نظرشان را با کمترین هزینه بیاموزند. زبان انگلیسی و کره‌ای دو زبانی غیرمادری هستند که این «پلتفرم کمک‌آموزشی» در قالب کلاس‌های مجازی و فوق برنامه، برای تابستان ۱۴۰۲ تدارک دیده و در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری گذاشته است. 

 کلاس‌هایی که برای اولین بار از کیفیت سینمایی برای آموزش محتوا در آن‌ها استفاده شده و ترکیب محتوای آموزشی با ویدئو‌های سرگرم‌کننده برای بچه‌ها، باعث ایجاد جذابیتی مضاعف شده تا زبان‌آموزان را هر چه بیشتر با خود همراه کند. 

ارزان و مقرون به صرفه بودن این دوره‌ها هم از دیگر مواردی است که با در نظر گرفتن آن تلاش شده امکانی ایجاد شود تا همه علاقمندان بویژه در شرایط اقتصادی سخت کشور، بتوانند از آن بهره‌مند شود. 

«فیلیمومدرسه» پلتفرم کمک‌آموزشی که از آذر سال ۹۹ کارش را شروع کرد و با تازه‌ترین روش‌ها برای پایه اول ابتدایی تا نهم متوسطه، کلاس‌های درس را تدارک دید تا دانش‌آموزان از هر مکانی بتوانند آموزش را ادامه دهند، با رویکرد «تحول و کیفی‌سازی کمک آموزشی» و با محوریت «لذت یادگیری» و «عدالت آموزشی» تا امروز به فعالیتش ادامه داده و با اضافه کردن بخش‌های تازه بیش از پیش دانش‌آموزان را با خود همراه کرده است. 

شایان ذکر است اکنون بیش از ۱۳۰هزار کودک ایرانی مشغول استفاده از «فیلیمومدرسه» هستند که درصد رضایت دانش آموزان و والدین آنها از این شیوه آموزشی قابل توجه است!

انتهای پیام/

نظر شما