لشکری قوچانی به برنا خبر داد:

عصر یخبندان تا چند روز دیگر می‌‎آید

۱۳۹۴/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۹:۱۴
کد خبر: ۲۷۵۲۰۰
عصر یخبندان تا چند روز دیگر می‌‎آید
تهیه کننده فیلم سینمایی عصر یخبندان از احتمال اکران این اثر در نوبت دوم نوروز و کوتاه شدن زمان فیلم خبر داد.

منصور لشکری قوچانیتهیه کننده فیلم سینمایی عصر یخبندان درباره وضعیت اکران این فیلم سینمایی گفت: همه چیز برای اکران فیلم سینمایی عصر یخبندان در عید نوروز امسال آماده بود و ما تمام امور تبلیغاتی را تدارک دیده بودیم اما در نهایت ترکیب فیلم های دیگری اکران نوروز را تشکیل دادند، خواست اولیه و قلبی ما نیز با توجه به موفقیت عصر یخبندان در جشنواره اکران در نوروز بود.

 

وی افزود: تا هفته آینده تکلیف قطعی اکران فیلم ما مشخص خواهد شد اما احتمالا برای نمایش در نوبت دوم نوروز در نظر گرفته شده است. شرکت آیینه آفتاب امور تبلیغاتی فیلم را بر عهده گرفته ما هماهنگی های لازم را برای اکران بر عهده آن ها و شرکت فیلم ایران به عنوان پخش کننده گذاشتیم که امیدوارم این برنامه ریزی و هماهنگی به نظم در تبلیغات و تاثیر مثبت در فروش فیلم و بازگشت سرمایه با توجه به ضرری که قبل از عید با خط خوردن فیلم ما از اکران نوروزی متحمل شدیم را داشته باشد و همانطور که استقبال مردم در زمان جشنواره از فیلم ما بی نظیر بود در روزهای اکران عمومی این اتفاق خوب دوباره تکرار شود.

 

لشگری ادامه داد: عصر یخبندان برای اکران عمومی از طرف وزارت ارشاد اصلاحیه نخورده است اما به نظر و صلاحدید آقای کیایی کارگردان فیلم که به مشورت من انجام شد برای بهبود کیفی فیلم سه دقیقه از زمان آن را کوتاه کردیم که به هیچ وجه به روند داستان و کیفیت آن تاثیر نگذاشته است.

 

تهیه کننده یکی از فیلم های برگزیده جشنواره فیلم فجر در پایان گفت: امیدوارم فیلم ما با تمام زحماتی که بچه های گروه عصر یخبندان کشیده اند بتواند گیشه سینمای ایران را در ابتدای سال جدید زنده کند و نویدبخش سالی خوش و سرشار از موفقیت و پول را برای سینما و سینماگران باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز