پولاد کیمیایی به دنبال بازیگر برای معکوس

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۷۵۳۶۲
پولاد کیمیایی به دنبال بازیگر برای معکوس

به گزارش خبرگزاری برنا، پروانه ساخت «معکوس» چهار سال پیش و در دولت محمود احمدی نژاد صادر شده بود، اما روند ساخت این فیلم سینمایی به دلیل آن که علیرضا سجادپور با ساخت آن موافق نبود، در همان زمان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، پولاد کیمیایی بازیگر سینما و تلویزیون اولین اثر سینمایی خود با نام «معکوس» را به زودی جلوی دوربین می برد.

کیمیایی قصد دارد برای انتخاب بازیگر فراخوانی را منتشر کند تا به گفته خودش با معرفی چهره جوان و جدید به سینمای ایران، بتواند گامی مثبت را در اولین تجربه کارگردانی اش بردارد.

کیمیایی خودش فیلمنامه این فیلم سینمایی را به نگارش درآورده و پس از بازنویسی و دیالوگ نویسی آن اولین کار خود را با تهیه‌کنندگی علی سرتیپی شروع می‌کند.

به گفته پولاد کیمیایی «معکوس» یک فیلم اکشن و پرحرکت و پروژه‌ای سنگین است.

پولاد کیمیایی که در اولین تجربه کارگردانی خود از پدرش مسعود کیمیایی به عنوان مشاور پروژه سود می‌برد، نقشی را بازی نمی‌کند و در مقام کارگردان مشغول فیلمبرداری می‌شود.

 

پیش از این علی سرتیپی در مقام تهیه کننده اعلام کرده بود که مراحل پیش تولید این اثر در فصل زمستان آغاز خواهد شد اما کیمیایی این فصل را مناسب حال و هوای فیلم ندانست و اوایل امسال را برای تجربه کارگردانی انتخاب کرد.

نظر شما
نظرات
فاطمه
|
-
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
0
خدايا ...
يعني ميشه ...؟ آره حتما من ايمان دارم كه ميشه و من ميتونم در اين فراخوان يكي از برنده ها باشم ...عاشق نقش هاي اكشن و اكتيو هستم ...با آرزوي موفقيت براي پولاد كيميايي عزيز و خودم در اينده اي خيلي خيلي نزديك ... البته با كمك خداوند مهربونم
pouya
|
-
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
0
من كه عاشششق بازيگريم.... خيييلي دوست دارم كه وارد اين عرصه بشم. و ميدونم كه يه روزي ميتونم. بازيگري بزرگترين آرزو و هدف منه.... ميدوارم كه خدا كمكم كنه كه يه روزي بتونم وارد اين عرصه بشم.... و ميدونم كه با توكل به خدا , انجام هر كاري ممكن هستش....
محمد سلطانی
|
-
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
0
0
خیلی دوست دارم تو فیلمتون بازی کنم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز