فخیم زاده، قنبر دیزل «دندون طلا» شد/ ادامه کار در حوالی تهران

۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۲:۰۸:۰۱
کد خبر: ۲۷۵۶۴۷
فخیم زاده، قنبر دیزل «دندون طلا» شد/ ادامه کار در حوالی تهران
مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون به تازگی به جمع بازیگران مینی سریال «دندون طلا» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، گروه تولید این مجموعه نمایش خانگی هم اکنون در حوالی تهران مشغول گرفتن سکانس هایی از دندون طلا هستند و تاکنون 30درصد از کار تصویربرداری شده است.

 

مهدی فخیم زاده در نقش قنبر دیزل ملقب به دندون طلا به تازگی جلوی دوربین میرباقری رفته و همچنین محسن قاضی مرادی نیز از دیگر بازیگران جدید این مجموعه به شمار می رود.

 

حامد بهداد، حمیدرضا ذرنگ، ستاره اسکندری، حسن پورشیرازی، سیروس گرجستانی و علی فتح علی هم از دیگر بازیگران این مجموعه هستند و همچنان انتخاب دیگر بازیگران دندون طلا ادامه دارد.

 

این مجموعه 18 اسفندماه در یکی از سینماهای قدیمی حوالی جنوب شهر تهران کلید خورد. در خلاصه داستان دندون طلا آمده است: نیر دختری مهاجر با پدری علیل ساکن حلبی آبادهای حاشیه شهر تهران و مشغول دوره گردی و دست فروشی است. او با پاسبانی به جرم سد معبر کردن دستگیر شده و پا به فرار می گذارد و ...

 

از عوامل تولید دندون طلا می توان به نویسنده و کارگردان داوود میرباقری، مدیر تصویربرداری سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس مجید علی اسلامی، طراح گریم کامران خلج، صدابردار رشید دانشمند، عکاس مانی لطفی زاده، مجری طرح مجید مطلبی، تهیه کننده مهران برومند، مشاور رسانه بیتا موسوی و ... اشاره کرد.

 

پیش از این نمایش دندون طلا به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری سال 78 به اجرا درآمده و با استقبال قابل توجه مخاطبان روبرو شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز