زندگی شهری و روستایی را در قاب های نقاشی ببینید

۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۰:۴۳:۳۹
کد خبر: ۲۸۵۸۰۷
زندگی شهری و روستایی را در قاب های نقاشی ببینید
گالری شکوه عصر جمعه اول خرداد میزبان نمایشگاه نقاشی های مسعود مولایی که در آثارش زندگی شهری و روستایی و طبیعت بی جان را به تصویر کشیده است، خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، در نمایشگاه نقاشی های مسعود مولایی ۲۵ تابلو که گزیده ای از ۱۰ سال تلاش وی است روی دیوار آویخته می شوند. این نقاشی ها  به صورت رئال با تکنیک رنگ روغن روی بوم و کاغذ ارائه می شوند که ابعاد کوچکترین آن ۳۰×۲۵ و بزرگ ترینش ۱۶۵×۱۱۰ سانتی متر است.

مولایی در آثارش زندگی شهری و روستایی و طبیعت بی جان را به تصویر کشیده است. او برای نقاشی کردن زیبایی های زندگی شهری و روستایی در عکس هایی که خود از مکان های مختلف گرفته دخل و تصرف هایی انجام داده و براساس تخیلاتش کاراکترهای مورد نظرش را در مکان هایی خاص طراحی کرده و آنها را به تصویر کشیده است.

مسعود مولایی متولد ۱۳۴۳ است. او از شاگردان مرتضی کاتوزیان بوده است و از سال ۱۳۶۷ به صورت حرفه ای نقاشی می کشد. همچنین وی تحصیلات خود را در زمینه نقاشی در آکادمی هنر ژاپن گذرانده است. این نمایشگاه ششمین نمایشگاه نقاشی انفرادی مولایی محسوب می شود، وی پیش از این پنج نمایشگاه انفرادی در ایران و ژاپن برپا کرده و در سه نمایشگاه گروهی حضور داشته است.

نمایشگاه نقاشی های مسعود مولایی تا ۱۲ خرداد ماه در گالری شکوه واقع در چهارراه فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو ، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه به جز پنجشنبه ها از ساعت ۱۷ الی ۲۱ از این آثار دیدن کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز