پوستر جشنواره شهر رونمایی شد/ پوسترهای بخش مسابقه معرفی شدند

۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۱:۳۰:۵۷
کد خبر: ۲۸۵۸۳۷
پوستر جشنواره شهر رونمایی شد/ پوسترهای بخش مسابقه معرفی شدند
رونمایی از پوستر جشنواره بین‌المللی فیلم شهر و معرفی آثار راه یافته به بخش مسابقه پوستر این جشنواره از جمله اخبار روز سینما است.

به گزارش خبرگزاری برنا، پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با طرحی از علی باقری رونمایی شد. در طراحی این پوستر از یک دوربین فیلمبرداری و تایپوگرافی نام جشنواره فیلم شهر استفاده شده است.

به گفته علی باقری طراح پوستر جشنواره بین المللی فیلم شهر، در طراحی این پوستر ترجمه تصویری از جشنواره فیلم شهر با در نظر گرفتن نشانه های شهری را در نظر گرفته شده است.

پوسترهای راه یافته به بخش مسابقه جشنواره

آثار راه یافته به بخش مسابقه پوستر پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر معرفی شدند. پوسترهای منتخب از میان ۹۵ پوستر از ۳۲ طراح پوستر برای حضور و رقابت در مرحله مسابقه نهایی بخش اقلام تبلیغی جشنواره بین المللی شهر انتخاب شدند.

پوستر فیلم های «شیار ۱۴۳» با طرحی از علی باقری، «دربند» با طرحی از بهزاد خورشیدی، «برف» با طرحی از علیرضا نصرتی، «بیگانه» با طرحی از احسان برآبادی، «بدون مرز»  با طرحی از امید صالحی، «بزرگراه» با طرحی از پرهام وفایی، «خانوم» با طرحی از احمدرضا شجاعی، «اشباح» با طرحی از سیروس سلیمی خلیق، «بغض» با طرحی از احمدرضا شجاعی و «برف روی کاجها» با طرحی از آرش غریقی از جمله آثار راه یافته به بخش مسابقه پوستر پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر هستند.

این پوسترها در قالب نمایشگاه عکس و پوستر فیلم های شهری همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی شهر درگالری پردیس سینمایی ملت عرضه می شوند.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۳ تا ۱۲ خردادماه به دبیری سیاوش حقیقی در تهران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز