نمایشگاه قرآن ویژه رمضان درساری برپا می شود

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۹:۲۴
کد خبر: ۲۹۲۹۶۱
نمایشگاه قرآن ویژه رمضان درساری برپا می شود
نمایشگاه قرآن ویژه ماه مبارک رمضان اول تیرماه جاری از ساعت ۱۶-۲۴ به مدت ۱۵روز در محل پارکینگ روشن شهرستان ساری برپا می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، احد جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در ساری خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه اول تا پانزده تیر ماه  به مناسبت ماه مبارک رمضان در محل پارکینگ روشن این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه قرآنی به همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با مسئولیت اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری برپا می شود، یادآورشد: همچنین بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده مقرر شد نمایشگاه قرآن و عترت ویژه رمضان در 14 شهرستان دیگر مازندران نیز برپا‌ شود.

 

جاودانی با اشاره به حضور 20ناشر استانی حوزه قرآن و عترت در این نمایشگاه، عنوان داشت: نمایشگاه قرآن ساری با 20غرفه نمایشگاهی پذیرای علاقه مندان معجزه رسول خدا(صلی الله علیه وآله وسلم) است.

 

وی از برپایی محفل انس با قرآن کریم روز یکشنبه 7تیر ماه با همکاری موسسات فرهنگی قرآن و عترت این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای برنامه شب شعر و خاطره با موضوع دینی و قرآنی با همکاری انجمن شعر و ادب این شهرستان در دهمین روز برگزاری این نمایشگاه در دستور کار نمایشگاه قرآن ساری مرکز پایخت بهار نارنج لحاظ شده است.

 

جاودانی اضافه کرد: همچنین روز شنبه 13تیر ماه اجرای نمایش خیابانی توسط گروه های تئاتر زیرمجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را در محوطه بیرونی نمایشگاه قرآن ساری خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به اهمیت تکریم فعالان حوزه قرآن و عترت که در جهت مهجوریت زدایی از این کتاب آسمانی فعالیت می نمایند، گفت: 3نفر از فعال حوزه قرآن و عترت روز سه شنبه 9تیرماه جاری طی مراسمی در فضای نمایشگاه قرآن ساری معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

جاودانی یادآورشد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 16-24پذیرای عموم شهروندان ساروی خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز