ترانه «۱۷۵ شهید غواص» در باغ موزه دفاع مقدس اجرا می شود

۱۳۹۴/۰۴/۰۲ - ۱۲:۲۷:۲۳
کد خبر: ۲۹۴۴۴۸
ترانه «۱۷۵ شهید غواص» در باغ موزه دفاع مقدس اجرا می شود
در پنجمین شب از برنامه شب‌های شیدایی باغ موزه دفاع مقدس؛ ترانه «۱۷۵ شهید غواص» توسط محمد قلی پور در کنار دریاچه هورالهویزه باغ موزه دفاع مقدس اجرا و یاد و خاطره این دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پنجمین شب از برنامه شب‌های شیدایی باغ موزه دفاع مقدس؛ ترانه «175 شهید غواص» توسط محمد قلی پور در کنار دریاچه هورالهویزه باغ موزه دفاع مقدس اجرا و یاد و خاطره این دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

در این برنامه بابک قدمایی ترانه «پلاک 8» را به یاد فاتحان خرمشهر اجرا کرد و مهدی صبایی بازیگر فیلم سینمایی«روز سوم» و مجموعه‌های تلویزیونی «روزگار غریب» و «میکائیل» از خاطرات 16 ماه حضورش در جبهه ها گفت.

امشب در ششمین شب از این ویژه برنامه فرهنگی هنری که به همت باغ موزه دفاع مقدس شهرداری تهران در شب‌های ماه مبارک رمضان از ساعت 22 میزبان شهروندان تهرانی است؛ علی اصغر نقی زاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس و بازیگر فیلم های به یاد ماندنی «آژانس شیشه ای» و «از کرخه تا راین» از خاطرات حضورش در دفاع مقدس و فعالیت‌های هنریش می‌گوید.

اجرای موسیقی توسط مجید رضا زاده و بهروز مسائلی از هنر‌مندان عرصه موسیقی و اجرای آبنمایش‌های « اسماءالحسنی»‌، «سلوک» و «مرغ سحر» از دیگر برنامه‌های شب‌های شیدایی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز