حمید عسکری به برنا خبر داد؛

آلبوم جدید را به شکلی متفاوت منتشر می‌کنم

۱۳۹۴/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۹۴۹۷۲
آلبوم جدید را به شکلی متفاوت منتشر می‌کنم
عسگری گفت: در صدد تولید آلبوم جدید خود هستم که به شکلی متفاوت منتشر خواهد شد.

حمیدعسکری خواننده پاپ کشورمان با اعلام خبر از سرگیری تور کنسرت های خود پس از ماه مبارک رمضان به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گفت: تورکنسرت‌های خود را با برگزاری کنسرت در روزهای 28 و 29 تیرماه درکرمانشاه از سرمی گیرم. سپس درروزهای اول و دوم مرداد ماه در شهر شیراز روی سن می روم . پس از آن نیز در روز 22 مردادماه در تهران کنسرت دارم.

وی همچنین گفت: در روز29 مرداد در تبریز کنسرت دارم و شهریور ماه نیز درزاهدان قرار است روی سن بروم که روز دقیق آن هنوز مشخص نشده است. این کنسرت قرار بود در اردیبهشت ماه برگزار شود اما به دلایل خاصی موفق به برگزاری آن نشدیم درست مثل کنسرت ارومیه که برگزار نشد. این کنسرت به دلیل مسایلی که در ارومیه نسبت به موسیقی پاپ وجود دارد، برگزار نشد و ماهنوز منتظر اخبارخوش برای برگزاری کنسرت در این شهر هستیم.

عسکری که اخیرا جدیدترین آلبوم خود با عنوان «ازعشق» را منتشر کرده است، نسبت به استقبال مردم از آن رضایت دارد و در این باره می گوید: استقبال از آلبوم باوجودی که یک ماه از انتشار آن می گذرد بسیار خوب بود و به شکل غیرقابل باوری توسط مردم خریداری شده است. این آلبوم در مقایسه با آلبوم «خوشبختی» از استقبال بیشتری برخوردار شد و طی تماس هایی که مخاطبان با ما داشتند متوجه این موضوع شدیم. من درکنسرت اصفهان قطعات این آلبوم را در همراهی با مردم اجرا کردم.

خواننده کما درپایان خاطرنشان کرد: در کنسرت های پیش رو قرار است علاوه بر گلچینی از آلبوم های قبلی، قطعات آلبوم خوشبختی و «از عشق» را نیز اجرا کنم . همچنین در صدد تولید آلبوم جدید خود هستم که به شکلی متفاوت منتشر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز