پرنده های خیالباف ها در نیاوران

۱۳۹۴/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۱:۴۳
کد خبر: ۲۹۵۲۷۶
پرنده های خیالباف ها در نیاوران
نمایش عروسکی " خیالباف ها " ویژه کودکان به نویسندگی حسن دولت آبادی و کارگردانی نرگس اصغری از 7 تیرماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود .

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش عروسکی " خیالباف ها "  کاری از گروه نمایشی منچ ،روایت  گنجشک بلند پروازی است که با دیدن عقابی که قصد ربودن گوسفندی از گله را دارد به این فکر می افتد که او نیز برای نشان دادن توانایی و قدرتش یکی از گوسفندان گله را از زمین بلند کند غافل از اینکه او با چثه کوچکش توانایی چنین کاری را ندارد و ...

نرگس اصغری دانش آموخته  ی کارگردانی تئاتر در مقطع کازشناسی ارشد از دانشگاه ،  از سال 1378 با بازی در نمایش های کودک و نوجوان فعالیت خود را در این زمینه آغاز نمود . اصغری که در زمینه "نمایش خلاق " چند سالی با سازمان فرهنگی هنری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مربی همکاری داشته تا کنون چندین نمایش نامه نیز برای کودکان به رشته ی تحریر درآورده است.

نمایش خیالباف ها با بازی داوود زارع ،احمد خیرآبادی ،نرگس اصغری و حدیثه حسینی به روی صحنه می رود و سایر عوامل این نمایش عبارتند از : آهنگ ساز: پیام سوری ، طراح صحنه و لباس: داوود زارع ، طراح عروسک: علیرضا حسین پور ، طراح پوستر و بروشور: مهدیه برهانی ، ضبط موسیقی: استودیو تخت جمشید ، ساخت عروسک: وحید خدایاری، سپیده اقدامی ، ساخت دکور: عاطفه قاسم زاده ، دوخت لیاس: محمد برغمدی ، نور و صدا: فاطمه حسینی و  عکاس: فهیمه حکمت اندیش

گفتنی است نمایش عروسکی " خیالباف ها " از روز یکشنبه  7  تیرماه ساعت 18 همه روزه به غیر از سه شنبه ها و ایام شهادت و سوگواری در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز