«علیرضا خمسه» در گفت و گو با برنا:

نظر همه مخالفان محترم است اما پر مخاطب بودن«پایتخت» موجب ساخت سری بعدی آن شد

۱۳۹۴/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۱:۴۴
کد خبر: ۲۹۶۴۴۶
نظر همه مخالفان محترم است اما پر مخاطب بودن«پایتخت»  موجب ساخت سری بعدی آن شد
علیرضا خمسه بازیگر سریال پایتخت 4 گفت: پیش بینی می کنیم تا روز عید فطر فیلمبرداری سریال سیروس مقدم ادامه داشته باشد. اینکه پایتخت پر مخاطب ترین سریال ماه رمضان شده است خستگی را از تن ما در می کند.

علیرضا خمسه بازیگر سریال پایتخت 4 که این روزها به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما در حال پخش است درباره بازی در سریالی که چهار سال همراه مردم بوده به خبرنگار سرویس رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا گفت: قطعا اگر مردم پایتخت را دوست نداشتند سری های بعدی هم ساخته نمی شد. استقبال و ارتباطی که این روزها تماشاگران تلویزیون با سریال ما برقرار کردند به خاطر این است که کسانی را دیدند که شبیه به خودشان بود و ما توانستیم با کسانی ارتباط برقرار کنیم که از جنس مردم بودند.

145377_505

ایفاگر نقش بابا پنجعلی ادامه داد: نقدهایی که به سریال پایتخت وارد بود را شنیدیم. نظر همه مخالفان محترم است اما سریال پایتخت مجموعه ای از جنس مردم و زندگی ساده و معمولی آن ها بود. بی پرده و صریح می خواستیم که با آن ها ارتباط برقرار کنیم و با توجه به مدت زمانی که از پخش سریال پایتخت می گذرد آمار حاکی از آن است که تا به امروز خدا را شکر موفق عمل کردیم.

خمسه تصریح کرد: استقبال از پایتخت و برگزیده شدن اش به عنوان پر مخاطب ترین سریال ماه رمضان خستگی را از تن ما در می کند، این روزها هم که در شمال هستیم مردم اینجا با صمیمیت و گرمی باما برخورد می کنند حتی بومی های این منطقه باور نمی کنند که ما اصالتا مازندرانی نیستیم، این که توانستیم آنقدر به مردم نزدیک باشیم و باورپذیر بازی کنیم، جای خوشحالی دارد.

 

بازیگر کمدین سینما، تئاتر و تلویزیون در پایان گفت: با توجه به ژانر کمدی سریال پایتخت 4 این نوید را به مخاطبان می دهم که پایان خوش در انتظار اهالی پایتخت است و امیدوارم همانطور که تا امروز آن را دوست داشتند و استقبال کردند، تا پایان این مجموعه تلویزیونی همراه ما باشند و ما را تنها نگذارند. در روزهای ماه مبارک رمضان من و همه همکارانم در این سریال چه عوامل جلوی دوربین و چه عوامل پشت صحنه سخت مشغول کار هستیم و پیش بینی می کنیم تا روز عید فطر مشغول فیلمبرداری باشیم.

همه این تلاش های شبانه روزی برای این است که دل مردم کشور عزیزمان را شاد کنیم و در شب های ماه مبارک رمضان در کنار سفره افطار بتوانیم خنده ای بر لب های آنان نیز بنشانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز