شروع دوباره اجراهای«عشق سالهای وبا» از جمعه ۱۹ تیر

۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۱:۱۳
کد خبر: ۲۹۷۸۶۲
شروع دوباره اجراهای«عشق سالهای وبا» از جمعه ۱۹ تیر
اجراهای نمایش «عشق سال‌های وبا» که به دلیل فرا رسیدن لیالی قدر تعطیل شده بود، از روز جمعه 19 تیرماه در سالن استاد سمندریان خانه هنرمندان از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایش «عشق سال‌های وبا» براساس رمان «گابریل گارسیا مارکز» و دراماتورژی و کارگردانی «فرزاد امینی» و با استفاده از تمام ترجمه‌های رمان مارکز آماده شده است. این نمایش کاملا به رمان (عشق سالهای وبا) و سیر دراماتیک آن از فصل اول تا فصل شش وفادار بوده و در دراماتورژی، ساختار رئالیسم جادویی آن لحاظ شده است.

بازیگران این نمایش؛ مهدی ابراهیم‌زاده، مهدی دوستی، مرضیه شاطرطوسی، مونا سهراب‌ حقیقت، سحرناز عباس‌زاده و نیایش نهاوندی هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: سپیده شفیعی(طراح لباس)، فرزاد امینی(کورئوگراف و طراح صحنه)، منیژه شید پیله ­ور (گریم)، سمیه امینی(مدیر صحنه)، ضیاء صفویان(عکس)، سروش حائری(دستیارکارگردان)، امیر خسروی ­­یگانه(ساخت و اجرای دکور)، فرزاد امینی(تهیه‌کننده).

نمایش «عشق سال‌های وبا» از 9 تیر تا 8 مرداد‌ماه، ساعت 17:30 در سالن استاد سمندریان خانه هنرمندان، اجرا می‌شود و علاقمندان می‌تواند با مراجعه به سایت gisheh.net و یا تماس با شماره تلفن 09010185528 اقدام به تهیه و رزرو بلیط این نمایش نمایند. 

فرزاد امینی متولد 1356، دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد فلسفه غرب و دانشجوی مقطع دکتری فلسفه است. وی پیش از این نمایش‌های «آه شهلا این گاوی که جلوم داره راه میره...»، «پروا»، «مکبث»، «منشأ همه‌ی نابود کننده‌هایت» و «من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم» را اجرا کرده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز