پخش مسابقه ستاره ۲۰ شبکه نمایش از شبکه سوم سیما

۱۳۹۴/۰۴/۲۰ - ۱۰:۳۷:۲۷
کد خبر: ۲۹۸۶۶۹
پخش مسابقه ستاره ۲۰ شبکه نمایش از شبکه سوم سیما
مسابقه بزرگ ستاره 20 به عنوان نخستین مسابقه در زمیته بازیگری از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، با توجه به استقبال گسترده و کم نظیر از مسابقه بازیگری شبکه نمایش و همچنین به دلیل تقاضای بسیاری از علاقه مندان و شرکت کنندگانی که در سراسر ایران هنوز به سیستم دیجیتال برای دیدن شبکه نمایش مجهز نشده اند، شبکه نمایش به منظور احترام به مخاطب خود طی مذاکراتی با مدیر شبکه سوم سیما اقدام به باز پخش این مسابقه بازیگری شبکه نمایش از شبکه سوم سیما کرده است.

طبق اعلام شبکه نمایش این اولین مسابقه بازیگری در تلویزیون بعد از ماه مبارک رمضان از تاریخ 29 تیر روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه ساعت 19 الی 20 از شبکه سوم سیما بازپخش خواهد شد.

به گفته رامین نواب پور، تهیه کننده مسابقه بزرگ ستاره 20، تغییری در ساختار مسابقه داده نخواهد شد، تنها امکان دارد زمان پخش هر قسمت بیشتر شود.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی این مسابقه بازیگری به آدرس www.setareh20.com مراجعه کنند.

مسابقه بزرگ ستاره 20 به تهیه کنندگی رامین نواب پور و کارگردانی فاطمه ثمرقندی و با حضور حسن فتحی به عنوان رییس هیئت داوران در زمینه بازیگری با بیش از 20 هزار شرکت کننده از شبکه نمایش آغاز شد. مسابقه بزرگ ستاره 20 در نهایت 20 برگزیده خواهد داشت که این تعداد در یک سریال تلویزیونی به نویسندگی مصطفی رستگاری بازی خواهند کرد. همچنین سه نفر برگزیده مسابقه بزرگ ستاره 20 که از سوی تماشاگران انتخاب می شوند در یک فیلم سینمایی ایفای نقش خواهند کرد.

دوره دوم مسابقه بزرگ ستاره 20 به زودی آغاز خواهد شد و افرادی که علاقه مند به شرکت در این مسابقه هستند پس از آغاز ثبت نام برای مرحله دوم می توانند فیلم 100 ثانیه ای از خود ضبط کرده و روی سایت ستاره 20 آپلود کنند

نظر شما