تنها نماینده ایران در جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا/ سه گانه عشق درخشنده کامل می شود

۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۳:۰۸:۱۳
کد خبر: ۲۹۹۰۶۷
تنها نماینده ایران در جشنواره فیلم کوتاه ایتالیا/ سه گانه عشق درخشنده کامل می شود
فیلم کوتاه «آماس» در جشنواره سینماداماره «cinemadamare » ایتالیا به نمایش در آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا، «آماس» تازه ترین ساخته علی درخشنده که تنها نماینده ایران بود به عنوان مهمان در این جشنواره هفتگی تابستانی به نمایش در آمد. درخشنده پیش از این «مستندی درباره ناکروپولی»، «از اینم ساده تر 1» و «از اینم ساده تر2» را در این فستیوال اکران کرد.

فستیوال cinemadamare   گروهی متشکل از عوامل فنی و هنری سینمایی از سراسر دنیا دارد و فیلمسازان جوان می توانند ایده های خود را از این طریق به اجرا درآورند. سومین قسمت از سه گانه عشق «از اینم ساده تر» علی درخشنده نیز از هفته آینده مهیای تولید خواهد شد.

فستیوال فیلم کوتاه سینماداماره در ایتالیا بزرگترین تولید کننده فیلم کوتاه در جهان است و در فصل تابستان فیلم های خود را به صورت هفتگی در شهر های مختلف این کشور با حضور نماینده هایی از تمام دنیا نمایش می دهد.

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: علی درخشنده، نویسنده: بردیا یادگاری، فیلمبردار: داود امیری، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح چهره پردازی: علیرضا خورشید، طراح صحنه و لباس: امیرحسین حداد، تدوین: علی درخشنده - حمیدرضا برزگر، صداگذاری و میکس: آرش قاسمی، موسیقی:علیرضا برزگر.، دستیارکارگردان و برنامه ریز: زهره صمدی، منشی صحنه: ساویز رسایی، تصویربردار پشت صحنه: شهرزاد بختیاری، عکاس: الهام حیدری، مدیر تولید و تدارکات: سید مقصود میرهاشمی و با همراهی مجید برزگر و ماهان حیدرى، بازیگران: نسیم کیانى و قربان نجفى.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز