۳ روز دیگر تا آغاز جشنواره فیلم کوتاه رضوی باقی است

۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۸:۳۷
کد خبر: ۳۰۷۷۷۶
۳ روز دیگر تا آغاز جشنواره فیلم کوتاه رضوی باقی است
دبیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد با اشاره به این که هیات داوران جشنواره از هنرمندان مطرح و محبوب کشوری هستند، از معرفی آنها در روزهای باقیمانده تا جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، "رقیه توکلی"با اشاره به برگزاری طرح هشت قدم تا جشنواره، از بازخوردهای خوب این طرح خبر داد و اظهار داشت : برگزاری این برنامه‌ها با مشکلاتی روبرو بود و سختی‌هایی داشت، اما بسیار خوشحال هستیم که توانستیم برنامه‌ها را به بهترین شکل برگزار کنیم.

وی با اشاره به این که تنها دو روز دیگر تا آغاز جشنواره زمان باقی است، افزود: با توجه به نزدیک شدن به جشنواره، پوستر و تندیس آماده شده‌اند و به زودی در مراسمی رونمایی می‌شود.

توکلی تصریح کرد: در این مراسم همچنین اعضای هیات داوران جشنواره که از هنرمندان نامی و محبوب کشور هستند، معرفی خواهند شد.

وی همچنین از به زیر چاپ رفتن کتاب و نشریه جشنواره خبر داد و افزود: نشریه و کتاب جشنواره دهم در حال چاپ است و در نخستین روز جشنواره توزیع خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره دهم در خصوص زمان اکران فیلم‌ها نیز گفت: اکران فیلم‌ها از ساعت 17:00 آغاز و تا ساعت 24:00 در سینما تک شهر یزد ادامه دارد.

توکلی خاطرنشان ساخت : سانس‌بندی فیلم‌ها نیز آماده شده و به زودی برنامه اکران فیلم‌ها برای استفاده علاقه‌مندان اعلام می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره دهم با ابراز امیدواری برای حضور همه مردم و علاقه‌مندان فیلم کوتاه به سالن سینما برای تماشای فیلم‌های این دوره از جشنواره، ابزاامیدواری کرد: 27 مرداد ماه و پس از پایان اکران فیلم‌ها، نشستی با هیات انتخاب و هیات داوران برگزار می‌شود که تمام علاقه‌مندان می‌توانند در آن حضور داشته باشند و مراسم اختتامیه نیز 28 مرداد برگزار می‌شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز