با اعلام اسامی برگزیدگان؛

چهارمین جشنواره تبریزیم امروز به کار خود پایان می دهد

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۱:۴۸
کد خبر: ۳۰۸۵۵۵
چهارمین جشنواره تبریزیم امروز به کار خود پایان می دهد
چهارمین جشنواره نمایش‌های خیابانی و فضای باز شهر و شهروند «تبریزیم» امروز یکشنبه 25 مرداد با اعلام اسامی کاندیداها و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا ، چهارمین جشنواره نمایش‌های شهر و شهروند «تبریزیم» که توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و با همکاری خانه نمایش این سازمان از روز 22 مرداد در کلانشهر تبریز آغاز شده بود ، امروز با برگزاری مراسم اختتامیه برگزیدگان خود را معرفی می کند. 

برگزیدگان این جشنواره از بخش مسابقه تئاتر خیابانی و فضای باز انتخاب خواهند شد و در سه بخش طرح و ایده ، کارگردانی و بازیگری برندگان رتبه نخست تا سوم معرفی می شوند همچنین نمایش منتخب این جشنواره امروز اعلام خواهد شد.

لازم به یاد آوری است نمایش منتخب چهارمین جشنواره نمایش‌های خیابانی و فضای باز شهر و شهروند «تبریزیم» برای شرکت در جشنواره  بین المللی تئاتر خیابانی مریوان تا ساعاتی دیگر اعلام می شود.

حسین آذرنیا دبیر جشنواره و یعقوب صدیق جمالی دبیر اجرایی چهارمین جشنواره تبریزیم هستند. همچنین داوری این دوره از جشنواره وحید لک، اتابک نادری، سیروس همتی بر عهده داشتند.

چهارمین جشنواره نمایش‌های خیابانی و فضای باز شهر و شهروند «تبریزیم» از 22 تا 25 مرداد در کلانشهر تبریز برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز