عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت و گو با برنا:

نسخه اصلاح شده رستاخیز را ندیدم ولی مطمئنا ایراد دارد

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۹:۱۳
کد خبر: ۳۱۰۸۰۹
نسخه اصلاح شده رستاخیز را ندیدم ولی مطمئنا  ایراد دارد
مهدی پژمانفر نماینده مردم استان مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی : زمانی که به ساخت اثری درباره زندگی ائمه اطهار وامامان دست می زنیم باید از منابع معتبر تاریخی برای روایت داستان بهره بگیریم.

حجت السلام مهدی پژمانفر نماینده مردم مشهد در نهمین  دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار سینمایی «برنا»، نظر خود را نسبت به اکران عمومی فیلم سینمایی "رستاخیز" ساخته "احمدرضا درویش "اینگونه بیان کرد: آثاری که در زمینه زندگی ائمه اطهار ساخته می شود، باید از پشتوانه تاریخی قوی  برخوردار باشد تا مورد انتقاد مراجع تقلید و کارشناس های مذهبی قرار نگیرد.

127755

 وی همچنین با اعلام اینکه شرایط برای نمایش این اثر باید فراهم گردد، گفت: متاسفانه در "رستاخیز" به منابغ غیر معتبر تاریخی برای ساخت واقعه عاشورا رجوع شده است که با رفع برخی از اصلاحات می توانیم  زمینه نمایش عمومی آن را فراهم کنیم.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه اصلاحات  زیادی  در این اثر صورت گرفته که می توان گفت شرایط اکران عمومی آن مهیا شده است گفت : شخصا نسخه اصلاح شده فیلم "رستاخیز" را مشاهده نکردم، ولی مطمئنا ایراد دارد و باید برطرف شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز