پخش کننده "قندون جهیزیه" که همزمانی اکران با فیلم مجید مجیدی دارد در گفت و گو با برنا:

تبلیغات فیلم محمد رسول الله (ص) قابل تقدیر است ما مشکلی نداریم

۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۷:۰۵
کد خبر: ۳۱۱۵۴۸
تبلیغات فیلم محمد رسول الله (ص) قابل تقدیر است ما مشکلی نداریم
سعید خانی گفت: تبلیغاتی که برای فیلم مجید مجیدی لحاظ شده است، کاملا موجه و قابل تقدیر است، چرا که این اثر متعلق به مسلمانان جهان است و باید حمایت های خاصی از آن صورت بگیرد، در این رابطه هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار سینمایی «برنا»، از فردا 5 شهریور ماه فیلم سینمایی "محمد رسول الله" به کارگردانی مجید مجیدی با دوسرگروه سینمایی "ماندانا" و "آزادی"نمایش  خود را آغاز خواهد کرد.

در همین راستا شایعه های درباره کاهش سینماهای نمایش فیلم "قندون جهیزیه" به گوش می رسید، در همین رابطه با سعید خانی مسئول پخش شرکت "نسیم صبا" که هم اکنون اکران فیلم "قندون جهیزیه" به کارگردانی علی ملاقلی پور  را بر روی پرده سینماها دارد،به گفتگو پرداختیم که وی سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: خوشبختانه تا به امروز در بحث تعداد سالن های نمایشی  "قندون جهیزیه" کوچکترین اتفاقی رخ نداده است، تنها نگرانی های خودمان را در این رابطه به گوش اعضای شورای صنفی نمایش رساندیم.

وی در ادامه اضافه کرد: تبلیغاتی هم که برای فیلم مجید مجیدی لحاظ شده است، کاملا موجه و قابل تقدیر است، چرا که این اثر متعلق به مسلمانان جهان است  و  باید حمایت های خاصی از آن صورت بگیرد، در این رابطه هیچ مشکلی وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز