خبرگزاری «برنا» خبر می دهد؛

آغاز تدوین اولین فیلم سلفی جهان

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۸:۲۳
کد خبر: ۳۱۴۹۵۸
آغاز تدوین اولین فیلم سلفی جهان
شاهین یارمحمدی تدوین اولین اثر سلفی سینمایی که "گاهی" نام دارد را از چند روز گذشته آغاز کرده است.

شاهین یارمحمدی تدوینگر اولین فیلم  سلفی سینمایی در گفتگو با خبرنگار سینمایی «برنا»  خبر از آغاز شروع مراحل فنی این اثر داد و اظهار داشت: چند روز گذشته مراحل فنی این فیلم  با مراحل تدوین آغاز شده که بعد از آن اصلاح رنگ و نور "گاهی " را در دستور کاری خودمان قرار خواهیم داد.

در فیلم سینمایی «گاهی» که اولین فیلم سلفی سینما محسوب می‌شود فریبرز عرب نیا، مهدی پاکدل، اندیشه فولادوند، آزاده صمدی، عاطفه نوری و ایمان افشاریان به ایفای نقش پرداخته اند.

«گاهی» صرفا برای نمایش در گروه «هنر و تجربه» و حضور در جشنواره های بین اللملی معتبر ساخته شده است.

امیر پورکیان پیش از این نیز تهیه کنندگی فیلم سینمایی «خنده های آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید را بر عهده داشته که این فیلم نیز به عنوان رکورددار کمترین مدت فیلمبرداری طی ۴ روز در یک قطار برای ثبت در کتاب رکوردهای گینس ارسال شده است.

 

عوامل اصلی فیلم سینمایی «گاهی» عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمدرضا رحمانی، نویسنده قصه اول: آرش عباسی، فیلمبرداران: فریبرز عرب نیا، مهدی پاکدل، اندیشه فولادوند، دستیار کارگردان و برنامه ریز: محسن دین محمد، مدیر نورپردازی: مهرداد مقیمی، صدابردار: محمد شاهوردی، ‌ عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه ای: احسان عباسی، تهیه کننده: امیر پورکیان، امور پشتیبانی: علیرضا آخوندان.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز