تهیه کننده "تا امدن احمد در گفتگو با "برنا"

حمایت های کلامی در ساخت آثار جنگی سود آور نیست/ نمایش "تاامدن احمد" بدون سرگروه

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۱:۳۵:۲۸
کد خبر: ۳۲۳۴۵۵
حمایت های کلامی در ساخت آثار جنگی سود آور نیست/ نمایش تاامدن احمد بدون سرگروه
پروانه مرزبان گفت: قول های را از مسئولان بابت حمایت از "تا آمدن احمد" دریافت کرده بودم که متاسفانه هیچکدام آنها رنگ واقعیت به خود را نگرفت، تنها حمایت کلامی نباید از سینمای جنگ به عمل بی آید.

پروانه مرزبان  تهیه کننده فیلم سینمایی "تا آمدن احمد" در گفتگو با خبرنگار سینمایی «برنا»، در ارتباط با آخرین وضعیت نمایش این اثر نمایشی، اظهار کرد: اواسط ماه جاری یا به عبارتی دیگر از  15مهر  اکران  این اثر نمایشی آغاز خواهد شد که متاسفانه هیچ سرگروهی به این فیلم تعلق نگرفت و باید در گروه آزاد نمایش فیلم را آغاز کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: واقعا نمی دانم تا چه زمانی این عدم حمایت به آثار دفاع مقدس وجود خواهد داشت، اصلا حمایت های را در این ارتباط دریافت نکرده ایم، این مسئله مطمئنا در  سرمایه گذاری افراد در این ژانر سینمایی تاثیر خواهد گذاشت.

تهیه کننده "بزرگ مرد کوچک" با ابراز گلایه ممتد خود از مسئولان، تصریح کرد: شرایط خیلی بغرنجی در این رابطه وجود دارد، چرا زمانی که همه از اهمیت اثار دفاع مقدس سخن به میان می آورند، اینگونه با فیلم های مرتبط با این حوزه عمل می کنند، شرایط برای خلق آثار مربوط به دفاع مقدس در سینما واقعا مساعد نیست.

مرزبان تصریح کرد: تقریبا اوایل سال قول های را از مسئولان بابت حمایت از "تا آمدن احمد" دریافت کرده بودم که متاسفانه هیچکدام آنها رنگ واقعیت به خود را نگرفت، تنها حمایت کلامی نباید از سینمای جنگ به عمل بی آید، از مرحله ساخت تا نمایش این فیلم ها باید نگاه و چتر حمایتی از این آثار نبادر دریغ شود.

وی با اعلام علاقه خود به ساخت آثار جنگی، گفت: جوانان این مرز و بوم جان خود را در راه آرامش وطن وناموس خود از دست دادند، همین مسئله من را شرمنده می کند، دغدغه های که در ساخت فیلم های مربوط به جنگ وعراق دارم، نشات گرفته از جانفشانی و از خودگذشتگی های است که در جوانان مان مشاهده کرده ام.

بازیگر "با من از فردا بگو" در رابطه با ساخت "همکلاسی من"، تشریح کرد:  ساخت این اثر در گروی بازگشت هزینه های است که برای تولید "تا امدن احمد" صورت گرفته، آنقدر فرد سرمایه دار و پولداری نیستم که بتوانم چندین اثر سینمایی را در یک سال تهیه کنم، باید زمینه های آن مهیا شود.

 

 

 


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز