اکران "تاج محل" به گروه هنر وتجربه" واگذار شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۰:۱۶
کد خبر: ۳۲۴۵۳۲
اکران تاج محل به گروه هنر وتجربه واگذار شد
همزمان با تجهیز و دیجیتال شدن سالن سینما «مهر» شهر آبادان، فیلم سینمایی «تاج محل» به کارگردانی دانش اقباشاوی در این سالن و در یک سانس روی پرده می رو

به گزارش گروه فرهنگ وهنر «برنا»، فیلم سینمایی «تاج محل» ساخته دانش اقباشاوی فردا چهارشنبه ۸ مهرماه ساعت ۱۶ در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری «اروند» در شهر آبادان نمایش داده می شود.

سالن سینما «مهر» شهر آبادان که به تازگی تجهیز و دیجیتال شده است اولین نمایش خود با امکانات جدید را به فیلم «تاج محل» اختصاص داده است.

فیلم سینمایی «تاج محل» نخستین تجربه کارگردانی دانش اقباشاوی در عرصه سینمای بلند داستانی است که سید رضا میرکریمی تهیه کنندگی آن را به عهده داشته و در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

این فیلم سینمایی درباره مردی ۶۰ ساله به نام حسین مرادی است که در آبادان زندگی می کند. این مرد مجبور شده تعدادی از همکاران خود را که در شرکت کشتی سازی فعال بودند، بنا بر خواست کارفرما اخراج کند...

کریم نیکونظر و دانش اقباشاوی نویسندگی فیلم «تاج محل» را به عهده داشته اند و پریوش نظریه، عبدالجبار اقباشاوی، علی مردانه، شهلا پرویز مرادی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلم «تاج محل» ساخته دانش اقباشاوی از تاریخ ۱۱ مهرماه در گروه سینمایی «هنر و تجربه» اکران می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز