«خارج از تصور»با صدای پویانیک پورمی آید

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۵:۵۴
کد خبر: ۳۲۷۹۸۹
«خارج از تصور»با صدای پویانیک پورمی آید
«خارج از تصور» عنوان آلبومی است که علاوه بر آهنگسازی و تنظیم، خوانندگی آن نیز با پویانیک پور است.

پویانیک پور، آهنگساز، نوازنده و تنظیم کننده عرصه موسیقی پاپ، به خبرنگار موسیقی برنا گفت:آلبوم جدیدم «خارج از تصور» نام دارد و به زودی منتشر می شود. دراین آلبوم کلیه مراحل تولید خود راسپری کرده است، یک قطعه را درهمخوانی با رضا صادقی اجرا و ضبط کرده ام.

وی افزود: مهدی ایوبی و پویامتابعان درجایگاه ترانه سراحضور دارند ومسعود همایونی (گیتار الکتریک)، دارا دارایی (گیتار باس)، همایون نصیری (پرکاشن)، بابک صفرنژاد(هارمونیکا) و یاشارخسروی نوازندگان همکار من در این پروژه هستند.

این آهنگساز ادامه داد: ترانه سرایی این آلبوم تلفیقی مجموعه را  « مهدی ایوبی » و «پوریا متابعان» بر عهده داشتند. ۹ ترانه توسط « مهدی ایوبی » و یک ترانه از «پوریا متابعان» است. آهنگسازی و تنظیم کل قطعات را خودم انجام داده ام.

نیک پور در ادامه تاکید کرد: قراربود این آلبوم بعداز ماه مبارک رمضان منتشر شوداما این اتفاق به دلایلی نیفتاد و انتشار آن به بعدازماه های محرم و صفر موکول شد.

پویانیک پور تاکنون دو آلبوم مستقل با عنوان «راه بی‌پایان» و «صدای سکوت» را منتشر کرده است. وی که سال‌هاست با رضا صادقی همکاری دارد، هم اکنون نیز رهبری ارکستر این خواننده  را به عهده دارد.

نیک پورتاکنون باخوانندگانی همچون محمداصفهانی،مانی رهنما،مهران مدیری،گروه دیوار و ... همکاری داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز