سام نوری در گفتگو با "برنا"

همکاری با سامان مقدم جذاب، رضا عطاران منحصر به فرد و مهناز افشار تکرار نشدنی بود

۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۸:۰۰
کد خبر: ۳۲۹۵۵۷
همکاری  با سامان مقدم  جذاب، رضا عطاران منحصر به فرد و مهناز افشار تکرار نشدنی بود
بازیگر سینما وتلویزیون گفت: حضور در سینما همیشه اولویت اولم بوده است ،هر چند بازی در تلویزیون هم ویژگی های مثبتی دارد.

سام نوری بازیگر سینما وتلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری برنا، در ارتباط با  حال و هوای این روزهای سینمای ایران، اظهار داشت: طی چند روز گذشته شاهد صدور 20 پروانه ساخت برای کارگردانان فیلم اولی بوده ایم، این مسئله  یک موهبت مثبت برای سینمای ایران به شمار می رود، بخشی از این فیلم اولی ها کسانی هستند که بیشتر از 15 سال خاک سینما را خورده اند.

وی در ارتباط با آخرین فعالیت هنری خود، عنوان کرد:  در فاز اول سریال "شهرزاد" بازی کرده ام البته نقش زیاد بلند نیست  و این نقش در فاز دوم پررنگ تر خواهد شد .

وی درادامه توضیح داد : فعلا درگیر بازی در 2 اثر سینمایی هستم ، در فاز نهایی سریال "در حاشیه" مهران مدیری" هم به ایفای نقش خواهم پرداخت.

این بازیگر با اعلام اینکه سینما نسبت به تلویزیون برایم مدیوم جذاب تری است، گفت: حضور در  سینما همیشه در اولویت اولم  قرار داشته، هر چند  بازی در تلویزیون هم ویژگی های مثبتی دارد،  طیف مخاطب تلویزیون اصلا با سینما قابل مقایسه نیست.

نوری در مورد نقش آفرینی خود در فیلم سینمایی "نهنگ عنبر، تصریح کرد: همکاری برایم   با سامان مقدم  جذاب، رضا عطاران منحصر به فرد و مهناز افشار تکرار نشدنی بود .  امیدوارم بازهم این فرصت همکاری پیش بی آید.

وی در ارتباط بازی با صورت خود در "نهنگ عنبر"، تصریح کرد: به هر حال پدر بزرگ، مادر و دایی بنده بازیگر بودند و به صورت ناخودآگاه من هم به این سمت کشده شدم، حتی می توانم این مسئله را عنوان کنم که سعی بر به ارث بردن تجربه های بازیگری قوم خویش خودم داشته ام.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز