رمان «خیمه آباد عشق» به بازار آمد

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۹:۴۱
کد خبر: ۳۳۰۴۹۰
رمان «خیمه آباد عشق» به بازار آمد
رمان «خیمه آباد عشق» به تازگی توسط انتشارات خرسندی و به قلم احمد بشیریه چاپ و منتشر شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رمان «خیمه آباد عشق» به تازگی توسط انتشارات خرسندی، در 208 صفحه در قطع رقعی به قلم احمد بشیریه چاپ و منتشر شده است.

موضوع اصلی کتاب، سیرو سفری طولانی و معنوی است در سرزمین ایران.

طی سفر خواننده با حوادث متفاوتی روبرو می شود، از آن بین می توان به داستان عشق ممنوع و پنهان یکی از همسفران نسبت به دختری زیبا و افسونگر اشاره کرد که در این عشق آتشین یک طرفه پای عاشق به بیراهه‌های عجیب و غیر منتظره‌ای کشیده می شود.

از نگاهی دیگر همسفران را می‌بینیم که در دامی نامرئی و طلسمی مرموز گرفتار شده‌اند و در آن میان پیرمردی دل آگاه با رفتار و گفتاری عجیب آنها را شگفت زده می‌کند و در دل‌هایشان شک و تردید ایجاد می‌کند.

این رمان با رمان دیگر نویسنده که در سال 1385 تحت عنوان «ابرهای تردید» منتشر شد، از نظر محتوا شباهت‌هایی دارد و گویا مکمل یکدیگر می‌باشند.

دررمان ابرهای تردید، داستان مربوط به دوستانی است که سال‌ها پایان عمر را گرد هم می‌آیند و از گذشت عمر و اوضاع زمانه و پدیده‌های هستی و همه چیز و هیچ چیز، در کلبه‌ای دور دست، در دل کوهستان‌های پربرف و در شب‌های دیجورگپ می‌زنند و سخن می‌گویند.

اما در رمان خیمه آباد عشق، قصه، قصه نشستن نیست؛ حرکت است؛ رفتن است و رفتن. به‌عبارتی، آن رمان از حضر می گوید و این از سفر. گویی رمان خیمه آباد عشق، در خصوص خواست‌ها و آمال و آروزهای آدم‌ها لبخندی تلخ در درون دارد، هرچند زندگانی را با نگاهی طنزآلود می نگرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز