نمایشگاه «پوسترهای عاشورا» از گرافیست های جوان در دو کافه گالری

۱۳۹۴/۰۷/۳۰ - ۱۲:۵۷:۱۵
کد خبر: ۳۳۲۴۵۹
نمایشگاه «پوسترهای عاشورا» از گرافیست های جوان در دو کافه گالری
نمایشگاه «پوسترهای عاشورا» با آثاری از گرافیست های جوان در دو کافه گالری به طور همزمان برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا  ، نمایشگاه پوسترهای عاشورا از روز گذشته 29 مهر ماه در کافه گالری ایرانشهر و کافه گالری فرهنگسرای نیاوران به شکل همزمان آغاز شده است.

زهرا پاشایی، طراح گرافیک و جمع آورنده این آثار عاشورایی درباره نمایشگاه می گوید: «منتخبی از بهترین پوسترهای مذهبی با موضوع عاشورا در این نمایشگاه گردآوری شده است. سعی کردیم تا آثار بسیار خوبی از طراحان گرافیک جوان در این نمایشگاه حضور داشته باشد تا اینکه مثل اغلب نمایشگاه هایی که برگزار می شود فقط تاکید را بر حضور طراح گرافیک مطرح و نامی بگذاریم.»

پاشایی همچنین درباره برگزاری نمایشگاه در دو گالری مختلف به طور همزمان عنوان می کند: «هر بخش از شهر مخاطبان خاص خود را برای رویدادهای فرهنگی دارد و زمانی که رویدادی تنها در یک بخش از شهر باشد، معمولا همه مخاطبان امکان استفاده از آن را ندارند. به همین دلیل ما این نمایشگاه را با آثاری یکسان و در دو مکان مختلف برگزار کردیم تا مخاطبان بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.»

در نمایشگاه «پوسترهای عاشورا» آثاری از امیر اصغرزاده، محمد افشار، رضا بختیارفرد، زهرا پاشایی، مهدی جوادی‌نسب، حمید وصفی، محمدحسین مجیدپور، علیرضا عسکری‌فر، سمیرا امیری سیاوشانی و بهاره خباز به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه از 29 مهر تا 26 آبان در کافه گالری فرهنگسرای نیاوران به نشانی خیابان پاسداران، روبروی پارک نیاوران، خیابان فرهنگسرا، فرهنگسرای‌ نیاوران و کافه گالری ایرانشهر به نشانی خیابان ایرانشهر، پارک هنرمندان، تماشاخانه ‌ایرانشهر برگزار می‏‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز