مسعودی در بازدید از غرفه "برنا":

متاسفانه از حضور در سریال "آقا وخانوم سنگی" راضی نیستم/ کارگردان نباید سرخود سکانسی را حذف یا اضافه کند

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۰:۰۵:۰۲
کد خبر: ۳۳۸۲۲۶
متاسفانه از حضور در سریال آقا وخانوم سنگی راضی نیستم/ کارگردان نباید سرخود سکانسی را حذف یا اضافه کند
نویسنده فیلم های تلویزیون گفت: چندین سکانس بدون اجازه من توسط کارگردان حذف شد، این مسئله تنها در این نقطه ختم نشد و شاهد اضافه شدن سکانس و تعویض لوکیشن در این فیلم بوده ام، متاسفانه از حضور در این سریال به علت این مشکلات پشیمان هستم و تمام انتقادها را پذیرفتم، چون سریال به لحاظ قصه گویی هیچ چیزی برای عرضه نداشت.

علیرضا مسعودی نویسنده آثار نمایشی تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا، با اشاره به اینکه همواره محتوا نشریات عمومی و تخصصی تلویزیون و سینما در نقطه مطلوبی قرار داشته، اظهار کرد: همیشه  خواندن یا مطالعه روزنامه بخشی از کارهای روزمره ام تلقی می شود، در این بین اطلاع رسانی و آگاهی که خواننده نشریات بدست می آورد، تاثیراتی را در زندگی فرد به لحاظ نوع اندیشیدن به وجود می آورد.

وی در ادامه  اضافه کرد: اخیرا سریالی به نام " آقا و خانوم سنگی" که نگارش فیلمنامه آن را من انجام داده بودم، پخش شد که با نقدهای تند و صریح مواجه شد، البته تمام  این تحلیل ها درست بود چرا که به داستان این اثر ضرباتی از سمت کارگردان وارد شده بود.

این نویسنده در ادامه یادآور شد: اینکه شاهد احمدلو تماما پشت این کار ایستاد به خودش ارتباط دارد ولی به عنوان نویسنده این مجموعه تلویزیونی عرض می کنم که چندین سکانس بدون اجازه من توسط کارگردان حذف شد، این مسئله تنها در این نقطه ختم نشد و شاهد اضافه شدن سکانس و تعویض لوکیشن در این فیلم بوده ام، متاسفانه از حضور در این سریال به علت این مشکلات پشیمان هستم و تمام انتقادها را پذیرفتم، چون سریال به لحاظ قصه گویی هیچ چیزی برای عرضه نداشت.

مسعودی عنوان کرد: به این علت سیروس مقدم را دوست دارم که به  متن فیلمنامه وفادار می ماند و دقیقا عین آن فیلم خود را مقابل دوربین می برد، کارگردان با حذف یک پلان یا سکانس نمی داند چه ضربه ای به داستان وارد می کند، نویسنده براساس معیار های ذهنی خود سکانسی را در فیلمنامه می گنجاند که ربط مستقیم آن با سکانس دیگری در ادامه داستان است، با حذف این صحنه مطمئنا فیلمنامه فاقد محتوا لازم خواهد بود. بر همین اساس سال آینده به عنوان یک نویسنده در جایگاه کارگردان هم قرار گرفت، هیچ علاقه ای به کاردر فضای که جرح و تعدیل وجود دارند، ندارم.

وی افزود: علیرضا مسعودی" سه در چهار"،"سه دونگ، سه دونگ"، " قرارگاه مسکونی" و.. را نوشته است که با اقبال عمومی مواجه بوده است، پس خود سازمان باید از افراد کاربلدی که خودش عامل پیشرفت آنها شده، حمایت های لازم را به عمل بیاورد، چرا که غم نان نباید باعث حضورمان در هر پروژه ای شود، بالاخره کارنامه افراد مشخص که چه خدماتی را عرضه کردند‌، تماشا سریال شبکه های ماهواره ای توسط مردم را دیگر نباید پنهان کرد، چه کسی باید با این سریال ها مبارزه کند، مشخصا امثال علیرضا مسعودی، پس سازمان نگاه حمایتی خود را از بچه های هنرمند برندارد ولیکن ما سرباز مبارز فرهنگی این مملکت هستیم پس نگاه ویژه تری را از طرف مسئولان امر خواستار هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز